ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آغاز هفتمین فراخوان سراسری استخدام هیات علمی از پنجشنبه

آغاز هفتمین فراخوان سراسری استخدام هیات علمی از پنجشنبه

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از آغاز هفتمین فراخوان سراسری جذب اعضای هیات علمی ازروز پنجشنبه 20 تیرماه خبر داد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدرضا مردانی در نشستی خبری، با بیان اینکه کلیک هفتمین فراخوان جذب از 20 تیر با ثبت نیازهای دانشگاه‌ها بر روی سامانه جذب خورده می‌شود، گفت: دانشگاه‌ها از 20 تیر تا 15 مرداد ماه به مدت 25 روز برای درج نیازهای خود در سامانه جذب فرصت دارند که در این مدت دانشگاه‌ها باید با هماهنگی هیات‌های امنای مربوطه و معاونت آموزشی وزارت علوم نسبت به برآورد نیازهای خود و درج آن در سامانه جذب اقدامات لازم را انجام دهند.



وی افزود: پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها متقاضیان جذب از 20 مرداد تا 15 شهریور فرصت دارند تا با مطالعه و بررسی نیازهای اعلام شده دانشگاه‌ها و با توجه به شرایط تحصیلی و سوابق علمی و پژوهشی خود سه اولویت را برای جذب انتخاب کنند.



مردانی با بیان اینکه همزمان با این موضوع سوابق داوطلبان به دانشگاه‌های مورد نظر منتقل می‌شود، تصریح کرد: دانشگاه‌ها نیز از 20 شهریور فرصت دارند که نسبت به بررسی شرایط داوطلبان و انتخاب واجدین شرایط و دعوت آنها به مصاحبه اقدامات لازم را انجام دهند.



وی خاطرنشان کرد: در نهایت دانشگاه‌ها برای تعیین تکلیف اولیه متقاضیان تا پایان مهرماه فرصت خواهند داشت و تعیین تکلیف نهایی افرادی که جذب می‌شوند، باید تا ترم بهمن ماه انجام شود.

کلمات کلیدی: استخدامی های تیر ماه 92، استخدام سال 92، استخدام تیرماه 92، استخدام جدید، اخبار جدید استخدامی، استخدام هیات علمی، استخدام هیات علمی سال 92، استخدام هیات علمی سال 93، استخدام مدرس دانشگاه، جذب مدرس دانشگاه

آمار بازدید: 539 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image