ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام مربی استخدام 440 مربی متخصص قرآنی در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

استخدام 440 مربی متخصص قرآنی در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: در سال تحصیلی 92-91 در حوزه قرآن 440 مربی متخصص توسط آموزش و پرورش خراسان‌رضوی جذب شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد جواد غلامی اورعی عصر امروز در اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دختران سراسرکشور اظهار کرد: تفاوت این دوره از مسابقات با دوره‌های گذشته بخش جشنواره در کنار مسابقات و همچنین برگزاری مسابقات به صورت کارگاهی بود.

غلامی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آموزش و پرورش‌ گام‌های خوبی در فعالیت‌های قرآنی برداشته است، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب آموزش و پرورش در حوزه قرآن ایجاد مدارس قرآن و مسابقات قرآنی بود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی یادآور شد: یکی از اتفاقات خوب در سال تحصیلی 92-91 جذب 440 مربی متخصص در حوزه قرآن توسط آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بود.

وی با تاکید بر اهمیت تدبر در مفاهیم قرآنی گفت: عزت دنیا و آخرت در قرآن است و دانش‌آموزان قرآنی الگویی برای تمام دانش‌آموزان هستند.

غلامی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان با جنگ نرم سعی می‌کنند تا به جوانان و نوجوانان کشور ضربه وارد کنند که در این راستا باید با تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) با بیگانگی فرهنگی مبارزه کرد.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدامی های جدید تیر 92، استخدام سال 92، استخدامی تیر 92، استخدام 440 مربی متخصص قرآنی، استخدام مربی متخصص قرآنی تیر 92، استخدام مربی تیر 92، استخدام آموزش و پرورش خراسان، استخدام آموزش و پرورش

آمار بازدید: 1038 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image