ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی معاونت اجتماعی پلیس ایلام استخدام می‌کند

معاونت اجتماعی پلیس ایلام استخدام می‌کند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از جذب و بکارگیری مددکاران اجتماعی برای فعالیت در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی این استان خبر داد.


محمدرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برابر بخشنامه ابلاغی از معاونت اجتماعی ناجا مجوز استخدام چهار نفر(مرد) برای انجام فعالیت‌های مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان ایلام صادر شده است.

وی اضافه کرد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های روانشناسی شامل روانشناسی بالینی، عمومی و روان‌سنجی و مشاوره و راهنمایی و مددکاری اجتماعی از جمله شرایط اختصاصی این استخدام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: این افراد پس از استخدام در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان به عنوان مددکار اجتماعی فعالیت خواهند کرد.

وی از داوطلبان استخدام در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خواست با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 2/5/92 به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار امام علی(ع) مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن‌های 3334170 و 2182266 تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی: جدیدترین آگهی های استخدامی، استخدامی جدید مرداد 92، استخدامی های مرداد 92، استخدام پلیس ایلام، استخدامی پلیس ایلام، استخدام در پلیس ایلام 92، استخدام پلیس 92، استخدام ایلام 92

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image