ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی دانشگاه علوم اقتصادی در بیش از 10 استان کشور دعوت به همکاری کرد

دانشگاه علوم اقتصادی در بیش از 10 استان کشور دعوت به همکاری کرد

دانشگاه علوم اقتصادی برای توسعه‌ی مراکز استان خود در حوزه آموزش‌های تخصصی دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه علوم اقتصادی در نظر دارد جهت توسعه‌ی مراکز استان خود در حوزه آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت و مالیات بر ارزش افزوده از اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه‌ی آموزش فعالیت دارند با انعقاد قرار‌داد معین و محدود با اعطای نمایندگی در استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، کهکیلویه و بویر‌احمد، ایلام، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، مازندران، بوشهر، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و همدان دعوت به همکاری کند.


اشخاص واجد شرایط پس از اخذ نمایندگی، انحصارا ملزم به برگزاری دوره‌های آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی مطابق سرفصل اعلامی این دانشگاه و نیز قرار‌داد منعقده هستند.


اشخاص حقیقی باید نسبت به ثبت و تاسیس موسسه آموزشی اقدام کنند. هم‌چنین اعطای نمایندگی هیچ‌گونه رابطه استخدامی بین دانشگاه و آن نماینده ایجاد نمی‌کند و صرفا تابع قرار‌داد فی‌مابین است.


متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به همراه درخواست کتبی با ذکر عنوان همکاری با مدیریت ضمن خدمت (در قسمت موضوع) تا تاریخ 14 مهرماه 1392 به آدرس، ایمیل dabirkhane.m@gmail.com و یا شماره فکس 88890186 _ 021 ارسال کنند.

کلمات کلیدی: استخدام مهر 92، استخدامی جدید مهر 92، آگهی استخدامی مهرماه 92، استخدام 1 مهر 92، استخدام 2 مهر 92، استخدامی های کردستان، استخدامی های مازندران، استخدامی های بوشهر، استخدامی های خوزستان

آمار بازدید: 697 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image