ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام 140 معلم بومی در آموزش و پرورش

استخدام 140 معلم بومی در آموزش و پرورش

حبیب حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با تبریک عید قربان به همه فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای دانش‌آموزان و کمبود نیرو در آموزش و پرورش شادگان و پس از پیگیری یک‌ساله موفق شدیم مجوز استخدام 140 نفر از نیروهای بومی شهرستان را از وزارت آموزش و پروش دریافت کنیم.


وی ادامه داد: پس از درخواست‌های مکرر اداره آموزش و پرورش و با توجه به مصوبات دولت قبلی مبنی بر استخدام نیروهای بومی در آموزش و پرورش شادگان مقرر شد نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش برای بررسی موضوع از مدارس شهرستان بازدید کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: این نماینده که به دستور فانی سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش به شادگان سفر کرده بود پس از ارائه مستندات توسط اداره آموزش و پرورش شادگان، معضل کمبود نیرو در این اداره را تصدیق کرد و گزارش خود را به وزارت اعلام کرد و اکنون پس از پیگیری‌های فراوان شاهد صدور مجوز استخدام 140 نفر که همگی نیروی بومی شادگان هستند، شده‌ایم.

حاجی‌زاده میزان تحصیلات این افراد را فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس عنوان کرد و گفت: در این بین بیشتر افراد جذب شده دارای مدرک لیسانس هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: از این تعداد نیرو، 67 نفر زن و مابقی مرد هستند که در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و همچنین مدارس استثنایی و کار و دانش به کار گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد پس از طی مصاحبه تخصصی در آموزش و پرورش استان خوزستان، این هفته به اداره آموزش و پرورش معرفی و از 140 نفر آن‌ها برای تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در سال تحصیلی 93 - 92 استفاده می‌شود.

گفتنی است، بیش از 32 هزار دانش‌آموز و 2 هزار فرهنگی در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهرستان شادگان به ترتیب مشغول درس خواندن و تدریس هستند.

کلمات کلیدی: استخدام آموزش و پرورش، استخدامی آموزش و پرورش مهر 92، استخدامی جدید آموزش و پرورش، آگهی استخدام آموزش و پرورش، استخدام 26 مهر 92، استخدام معلم مهر 92، استخدام مدرس 92، استخدام معلم، استخدامی مدرس

آمار بازدید: 1333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image