ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام پزشک و داروساز استخدام 170 پزشک و ماما برای تکمیل کادر درمانی آذربایجان غربی

استخدام 170 پزشک و ماما برای تکمیل کادر درمانی آذربایجان غربی

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی از جذب 171 پزشک متخصص و ماما با هدف تکمیل کادر درمانی مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانها بویژه در مناطق محروم استان خبر داد.

ایرج محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه از مجموع کادر درمانی جدید جذب شده به مراکز درمانی استان 94 ماما و 77 پزشک متخصص هستند، افزود: در این راستا 42 تن از فارغ التحصیلان رشته مامایی در قالب مشمولین طرح نیروی انسانی جذب شدند.
معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به نقش بی بدیل ماماها در ارتقا فرهنگ سلامت جامعه، گفت: مراقبتهای بیمارستانی در سلامت مادر و نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار بوده که در این راستا اقدامات لازم انجام می شود.
وی از جذب 9 متخصص داخلی، 8 متخصص قلب و عروق، 7 متخصص بیهوشی، 9 متخصص کودکان، 5 نمتخصص جراح عمومی، 5 متخصص رادیولوژیست، 3 متخصص زنان و زایمان و 2 متخصص گوش و حلق و بینی در این راستا خبر داد .
محبی گفت: همچنین 2 متخصص جراح مغز و اعصاب، 2 متخصص پوست، یک متخصص چشم، 2 متخصص داخلی اعصاب، یک متخصص روانپزشک، یک متخصص اورولوژیست، یک متخصص آسیب شناسی، 4 متخصص ارتوپد و یک فوق تخصص قلب و عروق جذب سیستم درمانی استان شده اند.
وی از راه اندازی کلینیک های اقماری با هدف تحقق شاخص عدالت در سلامت، افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی، افزایش خدمت رسانی به بیماران سرپایی، استفاده هرچه کارآمدتر از اعضای هیئت علمی خبر داد.
معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: راه اندازی این کلینیکها منجر به ساماندهی سیستم ارجاع، بهره برداری مناسب از امکانات دانشگاه، ایجاد دسترسی در ساعات غیر اداری برای بیماران، حفظ اعضای هیئت علمی تمام وقت در جهت ارتقای کیفیت درمان و افزایش حضور موثر آنان می شود.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدام آبان 92، استخدام آذر 92، جدیدترین آگهی های استخدامی، استخدام 27 آبان 92، استخدام 28 آبان 92، استخدام 170 پزشک و ماما، استخدام پزشک 92، استخدام ماما 92، استخدامی جدید ماما

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image