ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب 33 عضو هیئت علمی در دانشکده علوم پزشکی آبادان (21 آذر 92)

جذب 33 عضو هیئت علمی در دانشکده علوم پزشکی آبادان (21 آذر 92)

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 33 عضو هیئت علمی در 2 فراخوان صورت گرفته، جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند.

عبدالله خوان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تا به امروز 33 عضو هیئت علمی در دو فراخوان جذب معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان شده و 11 نفر نیروی انسانی نیز برای فعالیت در دانشکده پرستاری و پزشکی استخدام شدند.
وی از تاسیس رشته‌های جدید این مجموعه گفت و اضافه کرد: رشته پزشکی بعد از بازدید صورت گرفته وزارتی که در شهریور ماه صورت گرفت مورد تایید قرار گرفته و مجوز روزانه رشته پرستاری را نیز دریافت کردیم.
معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص افزود: جذب دانشجو در رشته کارشناسی پیوسته (روزانه) اتاق عمل بعد از بازدید وزارتی آبان ماه 92 مورد موافقت قرار گرفت و کارشناسی پیوسته (روزانه) علوم آزمایشگاهی و کارشناسی پیوسته (شبانه) مدارک پزشکی نیز رشته‌های جدید محل خدمت ما هستند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: جلسه با مدیران گروه دانشگاه جندی‌شاپور اهواز، تعمیر اساسی و کامل تجهیز دانشکده پزشکی آبادان، بازدید اداری از خوابگاه و سلف سرویس، خریداری تجهیزات خوابگاه‌ها و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و آزاداندیشی نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط این معاونت انجام شده است.
وی در پایان تصریح کرد: با توجه به گسترش فعالیت‌های معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان، به مبلغ 300 میلیون ریال کتاب خریداری شده و در اختیار دانشجویان و مدرسان شاغل در مجموعه قرار گرفته است.

آمار بازدید: 422 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image