ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس فراخوان دانشگاه آزاد برای جذب 1600 نفر به عنوان عضو هیئت علمی و بورسیه

فراخوان دانشگاه آزاد برای جذب 1600 نفر به عنوان عضو هیئت علمی و بورسیه

رئیس دانشگاه آزاد گفت: به زودی برای جذب 1600 نفر به عنوان اعضای هیئت علمی و بورسیه در این دانشگاه فراخوانی را اعلام می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران با بیان اینکه دانشگاه آزاد هیچ دانشجویی را برای بورسیه خارج از کشور اعزام نمی‌کند، گفت: در داخل کشور تمام رشته‌ها را داریم و از تجهیزات خودمان استفاده می‌کنیم به طوری که دانشجویان می‌توانند در دانشگاه آزاد بورسیه شده و پس از آن به عنوان استاد این دانشگاه فعالیت کنند.

وی افزود: به زودی فراخوانی را برای جذب 1100 نفر با مدرک دکتری و 500 دانشجوی دوره دکتری که طرح جامع خود را دفاع کرده‌اند اعلام می‌کنیم تا این افراد به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و بورسیه جذب شوند.

وی در رابطه با چگونگی برگزاری کنکور سال 93 اظهار داشت: پیشنهاد دادیم که برای حفظ آرامش داوطلبان کنکور دانشگاه آزاد و سراسری به صورت جداگانه برگزار شود که وزیر علوم نیز این پیشنهاد را پذیرفت ولی هنوز مکانیزم اجرایی آن اعلام نشده است و باید از سوی سازمان سنجش اعلام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اضافه کرد: برای سال 93 در مقطع تحصیلات تکمیلی افزایش پذیرش داریم ولی در مقطع کارشناسی نمی‌توانیم پیش‌بینی افزایش داشته باشیم مگر اینکه در رشته‌های چند نظمی، ظرفیت را افزایش دهیم.

میرزاده در رابطه با چگونگی هزینه‌کرد دانشگاه آزاد در حوزه پژوهش عنوان کرد: برای بودجه سال 93 پیش‌بینی کرده‌ایم که بین 8 تا 10 درصد بودجه این دانشگاه به پژوهش اختصاص یابد، این میزان در سال 92 به اندازه 5 درصد بوده است که در پایان سال ارزیابی می‌کنیم تا مشخص شود چه میزان صرف شده است.

وی با بیان اینکه کشور نزدیک به 80 میلیارد دلار ارزآوری دارد، گفت: با وجود رشد تحقیقات در کشور هنوز نتوانسته‌ایم نتیجه تحقیقات را کاربردی کنیم و باید بتوانیم نتیجه تحقیقات را به سمت نیازهای جامعه بیاوریم.

میرزاده گفت: آمادگی داریم تا هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد که برای تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان درخواست دادند به آنها کمک کنیم.

وی افزود: برای تبدیل به احسن کردن اموال دانشگاه آزاد نیز مجوز گرفتیم که اموال مازاد را فروخته یا تبدیل به احسن کنیم، اموال مازاد دانشگاه آزاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود بلکه میزانی از آن در امر پژوهش اختصاص می‌یابد.

آمار بازدید: 1356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image