ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب هزار عضو هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی

جذب هزار عضو هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی

رئیس هیئت مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت از جذب هزار نفر عضو هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام این اساتید تا ۳۰ دی‌ماه است.

عباس مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: ثبت نام اینترنتی دهمین فراخوان جذب اعضاء هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که از یکم دی ماه آغاز شده تا 30 دی ادامه خواهد یافت.
وی افزود: بر اساس آخرین آمار موجود در وزارت بهداشت حدود 17 هزار عضو هیئت علمی در 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور مورد نیاز است که در حال حاضر 12 هزار و 500 نفر موجود است و به 5 هزار نفر دیگر نیاز داریم.
مسجدی تصریح کرد: دهمین فراخوان به منظور جذب یک هزار نفر عضو هیئت علمی در 30 دانشگاه علوم پزشکی منتشر شده است و افراد واجد شرایط پس از ثبت نام در مدت حدود چهار ماه در دانشگاه‌ها جذب می‌شوند.
رئیس هیئت مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام اینترنتی این فراخوان از طریق سایت مرکز امور هیئت علمی و ورود به سامانه جذب به نشانی http://jazb.aac.behdasht.gov.ir خواهد بود و در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاهها و دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این فراخوان به منظور تامین نیاز دانشگاه ها که اعلام شده خواهد بود و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان، گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر به صورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاهها است.

آمار بازدید: 487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image