ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مربی حدود 5000 مربی حق‌التدریس فنی حرفه‌ای در راه استخدام

حدود 5000 مربی حق‌التدریس فنی حرفه‌ای در راه استخدام

در پی دستور وزیر کار برای بازنگری پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان‌ فنی و حرفه‌ای کشور، این سازمان با تشکیل کارگروهی تخصصی، بازنگری پیش‌نویس آیین‌نامه مذکور را آغاز کرد.



به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، این اقدام پس از آن آغاز شد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را ملزم کرد تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای پیگیری قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس این سازمان را صورت دهد و پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی قانون را برای ارسال به هیات دولت بازنگری کند.


در همین راستا و به موجب تبصره 3 قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، با تشکیل یک کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان مربیان حق التدریس 31 استان کشور، بازنگری پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی قانون در دستور کار سازمان فنی و حرفه‌ای کشور قرار گرفته و جلسه بعدی کارگروه تخصصی 19 اسفند ماه جاری در محل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.


به گزارش ایسنا، قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی در تاریخ هشتم مرداد ماه 1391 در جلسه علنی مجلس به تصویب رسید و پس از تایید شورای نگهبان به دولت دهم ابلاغ شد.


به موجب این قانون و در راستای اجرای بند (2) سیاستهای کلی اشتغال و در چارچوب مواد 21 و51 قانون برنامه پنجم توسعه، مجلس به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مجوز استخدام 4876 نفر از مربیان حق‌التدریس این سازمان را داد.


بر همین اساس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور موظف شده است با رعایت شرایط عمومی استخدام و رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری با اولویت مناطق محروم، تعداد 4876 نفر از مربیان حق التدریس دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر خود را تا پایان برنامه پنجم توسعه با تغییر وضعیت استخدام کند.


همچنین به موجب این قانون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌تواند تا سقف موردنیاز، پستهای غیرمربی قابل تبدیل خود را به پست مربی تبدیل کند.

آمار بازدید: 1191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image