ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی آزمون استخدام کارخانه فولاد بافق آغاز شد

آزمون استخدام کارخانه فولاد بافق آغاز شد

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی از آغاز برگزاری آزمون استخدام کارخانه فولاد یک میلیون تنی بافق خبر داد.

محمد جواد عسکریˈ در گفت و گوبا ایرنا، هدف از اجرای این طرح که تولید سالانه یک میلیون تن شمش فولاد با استفاده از کلوخه تولیدی کارخانه آگلومراسیون است نوع قرارداد را EPCF عنوان کرد و افزود: پیش بینی مبلغ قرار داد اجرای این طرح 370 میلیون یورو و مدت زمان اجرای آن42 ماه در نظر گرفته شده که این مدت رو به اتمام است .
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال بیش از یکهزار نفر فراهم است که آزمون استخدام نیرو برای کار در کارخانه فولاد روز گذشته برگزار شد.
وی تصریح کرد پذیرفته شدگان در این آزمون باید در مراحل مصاحبه، تست های سلامت جسمی و روانی نیز شرکت کنند.
عسکری با بیان اینکه اقدامات انجام شده جهت واحد فولادسازی به صورت کوره بلند است گفت: به منظور تأمین نقدینگی و تسریع در اجرا، این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود،
وی ، احداث یک کارخانه کک سازی در جوار کارخانه فولاد را نیز یاد آور شد و خاطر نشان کرد: پیش بینی زمین سایت و آماده شدن آن ، انتخاب مشاور و سایر کارهای جانبی در دست برنامه ریزی و هماهنگی از جمله فعالیت های انجام شده در این خصوص است.
عسکری به بلوک معدنی بافق اشاره کرد و افزود: بلوک معدنی بافق با ذخیره بیش از یک سوم سنگ آهن کشور به عنوان مهمترین زون آهن دار ایران شناخته شده است .
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق با بیان پیشنه سنگ آهن در این شهرستان افزود: در نتیجه عملیات اکتشافی انجام شده از سال 1340 تاکنون در این منطقه بیش از 38 آنومالی آهن دار با ذخیره نزدیک به 7/ 1 میلیارد تن شناسایی شده که مهمترین آنها معادن چغارت ، سه چاهون، آنومالی شمالی، میشدوان و چاه گز است.
این مقام معدنی تصریح کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بزرگترین تولید کننده سنگ آهن دانه بندی کشور طی 40 سال گذشته بوده است.
عسکری ادامه داد: این شرکت از سال 1350 ، عملیات استخراج سنگ آهن در معدن چغارت را آغاز و تا کنون سنگ آهن مورد نیاز کارخانه ذوب آهن اصفهان و برخی صنایع فولاد سازی کشور را تأمین و از سال 1380 نیز به جمع صادر کنندگان سنگ آهن پیوسته است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر از دو معدن چغارت و سه چاهون، سالیانه نزدیک به 8 میلیون تن سنگ آهن استخراج می شود که حدود سه میلیون تن آن دانه بندی شده و جهت مصرف در کارخانه ذوب آهن اصفهان و صادرات، استفاده و ما بقی در کارخانه فرآوری چغارت تبدیل به کنسانتره سنگ آهن می شود.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق اشتغالزایی سال گذشته را در مجموع 912 نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد در طرح های هتل، خدمات پیمانکاری، الو بال و آگلومراسیون به کار گرفته شده اند.
عسکری به نام گذاری امسالبه سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: فعالیت های جهاد گونه در بخش صنعت و معدن زمینه ساز تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری خواهد بود.
شهر بافق در 110 کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد، این شهرستان دارای منابع زیرزمینی متنوعی می باشد که از مهمترین آنها سنگ آهن چغارت،سنگ آهن چاه گز، سنگ آهن سه چاهون، منگنز ناریگان، فسفات آسفوردی،سرب و روی کوشک و معدن مرمریت بیشه در است.
شرکت سهامی خاص معادن سنگ آهن مرکزی ایران در 10 کیلومتری شمال شرقی شهر بافق و در 120 کیلومتری جنوب شرقی یزد و در حاشیه کویر مرکزی ایران، در جوار معدن چغارت قرار دارد.
این شرکت در سال 1350 جهت اکتشاف و بهره برداری از کانسارهای آهن منطقه بافق توسط سازمان ذوب آهن سابق ایران تاسیس شد وهم اکنون این شرکت یکی از واحد های مهم زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و بزرگترین شرکت تولید کننده سنگ آهن کشور است.

آمار بازدید: 674 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image