ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مهندس و کارشناس استخدام ۳۰۱ مهندس ناظر کشاورزی در کرمانشاه

استخدام ۳۰۱ مهندس ناظر کشاورزی در کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: ۳۰۱ مهندس ناظر در بخش کشاورزی استان کرمانشاه استخدام شدند.

علی‌اشرف حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای قانون استخدام مهندسان ناظر بخش کشاورزی، مجوز مربوطه در تاریخ 12 بهمن سال 90 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و ابلاغ شد که پس از تهیه دستورالعمل و ابلاغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی دوهزار متقاضی در استان کرمانشاه در سامانه اعلام شده ثبت‌نام کردند.
وی افزود: براساس ضوابط اعلام شده متقاضیانی که مشمول بند واو ماده 44 ایثارگران، سهمیه بهزیستی، کسانی که حداقل 30 ماه سابقه قبولی آزمون ورودی ناظران توسط سازمان مهندسی کشاورزی و گواهینامه معتبر دوره‌های آموزشی از مراکز آموزشی دارند طبق تبصره 4 معاف از شرکت در آزمون هستند و مجازند بقیه مراحل را با توجه به نیازمندی اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی طی کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از دوهزار متقاضی ثبت‌نام شده، تعداد 565 نفر واجد شرایط معاف از آزمون تشخیص داده شد که از این تعداد 47 نفر واجد شرایط بند واو ایثارگران، 7 نفر واجد شرایط سهمیه 3درصدی بهزیستی، 521 نفر واجد شرایط تبصره 4 که از جمع 565 نفر 199 نفر زن و 366 نفر مرد بودند.
حیدری تصریح کرد: سهمیه استخدامی ادارات و مراکز وابسته به سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به صورت متمرکز از طریق استان انجام شد که سهمیه اعلام شده در سال‌های 91 و 92 شامل مدیریت تعاون روستایی 19 نفر، مدیریت عشایری 6 نفر، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری 3 نفر، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی یک نفر و سازمان جهاد کشاورزی 245 نفر بوده است.
وی با قدردانی از تلاش استاندار و معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه در راستای همکاری و جذب اعتبارات برای انجام استخدامی‌های اخیر گفت: استان کرمانشاه در استخدام ناظران کشاورزی در سطح کشور پیشتاز است که این افراد اینک در مراکز خدمات جهاد کشاورزی با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در سمت‌های کارشناسی مشغول به خدمت هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای تکمیل پرونده‌های 264 متقاضی دیگر نیز در حال پیگیری هستیم که پس از اخذ دستورات لازم از سوی جهاد کشاورزی و تأمین اعتبارات، سعی می‌شود تا پایان امسال نسبت به جذب و بکارگیری این افراد نیز اقدام شود.
حیدری با اشاره به بکارگیری متقاضیان در شهرستان‌های محروم استان کرمانشاه افزود: امیدواریم با بکارگیری نیروهای توانمند، در راستای اقتصاد مقاومتی در روستاها و افزایش تولیدات کشاورزی، در راستای تحقق شعار سال 93 و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image