ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش

استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام فرزندان فرهنگیان اولویت آموزش و پرورش است که کلیات آن مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفته است.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی‌اصغر فانی پیش از ظهر امروز در جمع معلمان نمونه گیلان در دهکده ساحلی بندر انزلی با بیان اینکه اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در برنامه آموزش و پرورش دنبال می‌شود، اظهار کرد: رئیس جمهور با کلیات این امر موافقت کرده است.


وی با اشاره به اینکه این خواسته قدیمی فرهنگیان است، تصریح کرد: استخدام فرزندان فرهنگیان به نفع دستگاه تعلیم و تربیت است.


وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان فرهنگ حاکم بر آموزش و پرورش را بهتر می‌شناسند و همکاران بهتری برای آموزش و پرورش هستند.


وی با اشاره به نقش الگویی معلم، یادآور شد: رفتار، کردار، سخن، سکوت و پوشش دانش‌آموز موثر است و معلم نقش اساسی در شکل‌گیری دانش‌آموزان دارد.


فانی با اشاره به اینکه معلم بهتر از پدر و مادر می‌تواند فرهنگ جامعه را منتقل کند، خاطرنشان کرد: معلمان باید به دنبال تربیت و رفتار دانش‌آموزان باشند و با انگیزه و مهارت بتوانند دانش‌آموزان خوبی را تربیت کنند.



اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان کشور


به گزارش ایسنا، فانی همچنین از لایحه و اجرای طرح رتبه‌بندی معمان خبر داد و گفت: لایحه این طرح در اختیار دولت قرار می‌گیرد.


وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش نسل آینده را تربیت می‌کنیم، تصریح کرد: کسانی که در آموزش و پرروش خدمت می‌کنند آینده کشور را تامین‌ کنند.


فانی دانش‌آموزان را کارگزاران آینده کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش نهادی بسیار مهم است و فرهنگ جامعه را بارور می‌کند.


وی افزود: فرهنگ اصلی ما مجموعه‌ای از آداب، سنت‌ها و هنجارهاست که توسط آموزش و پرورش به نسل آینده منتقل می‌شود.


رییس شورای عالی آموزش وپرورش یکی از مخاطبان نامگذاری امسال را آموزش و پرورش عنوان و اظهارکرد: آموزش و پرورش نقش اصلی را ایفا می‌کند.


وی با اشاره به اینکه اگر انگیزه لازم وجود داشته باشد هیچ مشکلی در آینده نداریم، خاطرنشان کرد: تلاش دولت گام برداشتن به طرف افزایش انگیزه و مهارت‌های حرفه‌ای است.


وزیر آموزش و پرورش بسیاری از تذکرات مدیران را جزو برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این امر به عنوان سند بالادستی برنامه ماست.


وی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و متذکر شد: لایحه این طرح در کمیسیون آموزش و پرورش دولت بررسی شده و در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.


فانی خاطرنشان کرد: هفت رتبه‌بندی مدنظر مهارت حرفه‌ای و انگیزه‌ معلمان است.

آمار بازدید: 741 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image