ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام 1000 عضو هیات علمی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد

استخدام 1000 عضو هیات علمی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی گفت: حرکت در مرزهای دانش و تامین سلامت مردم جامعه از مهمترین اهداف حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر باقرلاریجانی در نشست مدیران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت اعتبار بخشی آموزشی واحدهای دانشگاه، افزود: مقام معظم رهبری در روزهای آغازین سال جاری، سیاست‌های کلی نظام سلامت را به منظور تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی در زمینه بهداشت و درمان ابلاغ کردند.
وی با بیان این که این سیاست‌ها که مشتمل بر 14 ماده است خط مشی کلی نظام سلامت را با توجه به شرایط مختلف جامعه ترسیم کرده است، افزود: مسلما نهادینه شدن این سیاست‌ها در بدنه نظام سلامت منجر به اعتلای این حوزه در کشور خواهد شد.
وی اظهار داشت: حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت حدود 40 درصد از منابع انسانی سلامت و بهره‌مندی از10 مرکز درمانی در سراسر کشور نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام سلامت در طول سه دهه گذشته داشته است.
لاریجانی در ادامه به چالش‌های موجود در حوزه پزشکی اشاره کرد و گفت: متاسفانه تا کنون یک مرکز تحقیقاتی مطلوب در حوزه پزشکی ایجاد نشده است. در حال حاضر بستر گسترش پژوهش در دانشگاه آزاد فراهم شده و موافقت‌های اصولی نیز برای تاسیس مرکز تحقیقات هدفمند اخذ شده است.
وی با بیان اینکه سطح علمی حوزه پزشکی دانشگاه آزاد از متوسط دانشگاه های کشور بالاتر است، گفت: با توجه به پتانسیل‌های حوزه پزشکی دانشگاه آزاد می‌توانیم در راستای بین المللی کردن این حوزه گام برداریم. در این راستا نیز تا کنون یک بورد اروپایی تشکیل شده است.
قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی، از جذب 1000 عضو هیات علمی در علوم پزشکی خبرداد و گفت: واحدها می‌توانند براساس نیاز خود و با توجه به رشته‌های موجود اقدام به جذب هیات علمی کنند.
لاریجانی همچنین بر هدفدار کردن آموزش‌های پزشکی و توسعه تحصیلات تکمیلی تاکید کرد و اظهار داشت: حرکت در مرزهای دانش و تامین سلامت مردم جامعه از مهمترین اهداف حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.
وی با اشاره به ارتقاء سطح خدمات پزشکی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به دگرگونی در ساختار نظام سلامت جامعه، بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای ارتقای خدمات خود نیاز به بازتعریف دارند و در این راستا در نظر داریم با ایجاد داشبوردهای مشترک مدیریتی، فعالیت روزانه بیمارستان‌ها را مانیتور کنیم.

آمار بازدید: 442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image