ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس 10 هزار هیئت علمی در دانشگاه آزاد جذب می شود

10 هزار هیئت علمی در دانشگاه آزاد جذب می شود

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی به راهبرد مهم دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه امسال 10 هزار هیئت علمی را جذب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عسگری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با رعایت تناسب میزان جذب هیئت علمی رشته کارشناسی ارشد و دکترا هم ایجاد می‌شود و در این میان برای هر عضو هیئت علمی 15 الی 20 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا جذب خواهد شد.
وی به ماموریت مهم این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: این دانشگاه از توانمندی بانوان نخبه استفاده خواهد کرد و در این میان اولویت با کسانی است که در ارتقا بخشی دانشگاه به لحاظ کیفی مثمر ثمر باشند.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور از برنامه ریزی برای پذیرش بانوان خانه دار در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در این راستا برای بانوان خانه دار 30 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
حجت الاسلام عسگری تاکید کرد: این دانشگاه کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان را در برنامه کاری خود دارد و در این میان برنامه ریزی لازم انجام شده تا 12 درصد از وابستگی 90 درصدی به شهریه کاهش پیدا کند ولی این به معنی کاهش شهریه برای دانشجویان نیست.
وی پژوهش محوری و حرفه‌آموزی را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اعلام کرد و افزود: ایجاد رشته‌های جدید با نیاز سنجی انجام شده به صورت منطقه‌ای در دستور کار مسئولان این دانشگاه است.
کاهش وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه های دانشجویی
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور توجه به فعالیت‌های بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اعلام کرد و گفت: مسئولان دانشگاه برای تاسیس واحد های بین المللی در کشورهای عربی، آسیای میانه و کشورهای همجوار اقدام کرده اند.
حجت الاسلام عسگری یاد آورشد: در حال حاضر اقدامات قابل توجهی برای ارتقای کیفیت رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ریزی شده چرا که پتانسیلهای لازم برای وسعه این رشته وجود دارد و به امید خدا عملیاتی خواهد شد.
وی گفت: این دانشگاه از افراد خارجاز مجموعه دانشگاه هم استفاده خواهد کرد و در حال حاضر این دانشگاه از وجود 700 نخبه ملی و منطقه‌ای بدون اینکه در استخدام دانشگاه باشند استفاده می کند.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: راهبرد دانشگاه در اقتصاد مقاومتی این است که در شورای عالی دانشگاه آموزش ها دانش بنیان باشد و طبق منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی دانش بنیان است.
حجت الاسلام عسگری تاکید کرد: در آینده ای نه چندان دور وابستگی دانشگاه به درآمدهای ناشی از دریافت شهریه کاهش می یابد.
وی تعامل با دولت اعتدال گرا، تقویت رشته های دانشگاهی، توسعه و رشد مراکز تحقیقاتی، ارتقای علمی زنان خانه دار از طریث واحد مجازی را از راهبردهای مهم این دانشگاه اعلام کرد

آمار بازدید: 1090 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image