ارتباط مستقیم با 30729 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی رسیدگی به وضعیت استخدام‌ها و بازنشستگی در نظام اداری کشور

رسیدگی به وضعیت استخدام‌ها و بازنشستگی در نظام اداری کشور

وضعیت استخدام‌ها و بازنشستگی در نظام اداری کشور با حضور جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

محسن علیمردانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه 27 خردادماه) کمیسیون اجتماعی توضیح داد: در راستای بررسی وضعیت استخدام‌ها و بازنشستگی در نظام اداری کشور، محمود عسگری آزاد، جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از منابع کشور صرف پرداخت هزینه‌های جاری می‌شود و بخش اعظم هزینه‌های جاری، حقوق کارمندان دولت است باید اصلاحاتی در سیستم استخدام‌ها صورت پذیرفته تا به تعداد کارمندان دولت اضافه نشود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار این موضوع بحث بیمار بودن سیستم اداری کشور مطرح شد و اینکه مشکلات اداری، مشکلات سیاسی را در کشور بسترسازی می‌کنند و از این جهت اصلاح نظام اداری کشور اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.
متوسط سن بازنشستگی در ایران کمتر از میزان استاندارد جهانی است
وی افزود: در راستای حل این مشکلات اعضای کمیسیون راهکارهای مختلفی ارائه ‌کردند که پیشنهاد بازنشستگی پیش از موعد یکی از این پیشنهادات بود، از طرف دیگر اعلام شد که سن بازنشستگی در کشور کمتر از میزان استاندارد است و این سن به طور متوسط برای مردان 52 سال و برای زنان کمتر از 50 سال تخمین زده شده است.
علیمردانی ادامه داد: در کنار این موضوع و در راستای بررسی مشکلات اداری کشور مشخص شد ما برای هر کارمند در کشور یک مدیر تعیین کرده‌ایم که این خود یک آفت در سیستم اداری است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا هر چه زودتر مشکلات استخدام‌ها و کلفت شدن بدنه کارمندان دولت حل شده و نظام اداری در کشور اصلاح شود./

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image