ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی ۱۰۰ نفر در اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی استخدام می‌شوند

۱۰۰ نفر در اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی استخدام می‌شوند

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته از ۱۵۶ سهمیه استخدامی این اداره کل ۵۵ نفر گزینش و مراحل استخدامی آنها انجام شده است و ۱۰۰ نفر دیگر امسال جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، یحیی یعقوب‌نژاد عصر امروز در بازدیداستاندار خراسان جنوبی از این اداره کل، اظهارکرد:در سال گذشته 21 درصد رشد مالیاتی نسبت به سال 91 داشته ایم.
وی تصریح کرد:در تیرماه سال گذشته 52 هزار اظهار نامه مالیاتی اخذ شده که 99 درصد آن به صورت الکترونیکی بوده است.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بابیان اینکه جزو استان های پیشرفته در این زمینه هستیم و کمترین نارضایتی فعالان اقتصادی را داشته‌ایم بیان کرد: باید با بررسی, درآمدهای مالیاتی جایگزین درآمدهای نفتی شود.
وی افزود: مودیان امور خودرویی برای سهولت در تسلیم اظهارنامه خود می‌توانند فقط به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال گذشته از 156 سهمیه استخدامی اداره کل مالیالت 55 نفر گزینش و مراحل استخدامی آنها انجام شده و 100 نفر دیگر امسال جذب می‌شوند و سهم خانواده شهدا لحاظ شده‌است به صورتی که 25 درصد از طرف خانواده شهدا انتخاب شده‌اند.
یعقوب نژاد بیان کرد: در نظام مالیات‌های مستقیم مالیات بر درآمد شامل مالیات حقوقی، مشاغل، املاک، کشاورزی و حقوق در این بخش جای دارند.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: سازمان امور مالیاتی به عنوان یک اداره حاکمیتی دومین تامین کننده منابع مالی کشور است که 30 درصد هزینه‌های عمومی،45 درصد هزینه‌های جاری، معادل 20 درصد هزینه شهرداری‌ها و 7 درصد درآمد ناخالص کشور زیر چتر مالیات است.
وی گفت: این اداره کل به لحاظ اینکه از مناطق کمتر توسعه یافته است رتبه سوم فناوری در زمینه مالیاتی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image