ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی فرایند برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در سال ٩٢

فرایند برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در سال ٩٢

مصاحبه های استخدامی شرکت ملی نفت ایران در سال ١٣٩٢، در زمان مقرر انجام شد و نتایج نهایی در مرحله تصویب است.

به گزارش شانا، بر اساس نتایج استخراج تراز نیروی انسانی در سال ٩١، شرکت ملی نفت ایران نسبت به درخواست مجوز استخدامی برای تامین نیاز نیروی انسانی واحدهای تابعه اقدام کرد و پس از انجام بررسی توسط واحدهای ذیربط، در نهایت مجوز مربوطه ٧ آبانماه ١٣٩١ توسط وزیر نفت وقت به تعداد ٢ هزار و ٦٧٦ نفر صادر شد.
پس از آن جلسه های هماهنگی با شرکتها و مدیریتهای تابعه متقاضی جذب نیرو برای تعیین تعداد نهایی نیروی انسانی مورد نیاز آنها برگزار شد.
بر اساس الزامهای قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جلسه های هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تخصیص و تکمیل سهمیه ٢٥ درصدی جذب فرزندان شهدا، جانبازان ٢٥ درصد و بالاتر و آزادگان با حداقل یکسال سابقه اسارت برگزار شد و در نتیجه ٦٥٢ نفر از سوی اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بهره مندی از سهمیه مذکور معرفی شده اند.
به گزارش شانا، تدوین برنامه زمانبندی، آگهی و دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بر اساس مجوز صادره و مقررات موضوعه، آماده سازی سامانه اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی، تهیه تیزر و زیر نویس تلویزیونی و اطلاع رسانی گسترده و سراسری از طریق رسانه های عمومی و فراخوان متقاضیان دارای شرایط استخدام در صنعت نفت از ابتدای اسفند سال ٩١ پس از این اعلام نیاز انجام شد.
پس از اطلاع رسانی گسترده در سطح کشور از هشتم تا ١٨ اسفند سال ٩١، ثبت نام اینترنتی داوطلبان انجام شد که طی آن حدود ١٣٠ هزار نفر با انتخاب گروه شغلی و استان محل خدمت مورد علاقه خود ثبت نام و کد رهگیری دریافت کردند.
بر اساس این گزارش، کارت ورود به جلسه این آزمون استخدامی از ابتدای اردیبهشت سال ٩٢ از طریق سامانه اینترنتی آزمون صادر شد و بزرگترین آزمون کتبی استخدامی کشور در سه نوبت طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال گذشته در ٩ حوزه تهران، اهواز، شیراز، بندرعباس، اصفهان، کرمانشاه، مشهد، ماهشهر و تبریز با حضور ٩٤ هزار و ٩٢١ نفر داوطلب استخدام در شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
پردازش امتیازها و رتبه بندی داوطلبان آزمون کتبی به تفکیک سهمیه ها مصوب در هریک از گروه های شغلی و استان محل خدمت آنها، اعلام نتایج آزمون کتبی با ارائه جزئیات عملکرد داوطلبان در قالب کارنامه نمرات و رتبه های اکتسابی در هریک از سهمیه ها و رسیدگی به درخواست داوطلبان و پاسخگویی به آنها و مراجع قانونی، تدوین برنامه زمانبندی و حوزه های برگزاری جلسه های مصاحبه با هماهنگی شرکتهای نیازمند نیروی انسانی پس از برگزاری آزمون انجام شد.
به گزارش شانا، دعوت نامه پذیرفته شدگان از طریق سامانه اینترنتی برای دارندگان رتبه های برتر هر یک از گروه های پردازشی به تعداد کل ٣ هزار و ٥٣١ نفر (دوبرابر ظرفیت) برای انجام مصاحبه استخدامی ارسال و پس از آن پرونده و کنترل مدارک داوطلبان دعوت شده در محل حوزه های مصاحبه استخدامی تشکیل شد.
بر این اساس ارزیابی فنی پذیرفته شدگان دارای شرایط توسط مدیران و کارشناسان ارشد واحدهای متقاضی نیروی انسانی انجام شد و مصاحبه فنی با تشکیل ١٧٧ کمیته مصاحبه مجزا بر اساس گروه های شغلی مورد نیاز و با توجه به استان محل خدمت از ٣٠ شهریور ٩٢ تا ٢٩ آبان سال گذشته در ١٢ سراسر کشور انجام شد.
بر اساس نمره های آزمون و مصاحبه کسب شده داوطلبان در گروههای پردازشی مختلف و سهمیه های مربوطه (اعم از ایثارگران، بومی و سایر داوطلبان) طی فرایند پردازش با یکدیگر به رقابت پرداختند و نتایج نهایی استخراج شد که در این رابطه اعلام نتایج و انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی مستلزم تصویب نتایج از سوی مقام عالی وزارت نفت است.

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image