ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام استخدامی های 29 شهریور 93

استخدامی های 29 شهریور 93

شرکت پرنیان مهیار در تهران استخدام می‌کند

شرکت پرنیان مهیار توزیع کننده انحصاری محصولات مهرام و چندین برند معتبر در صنایع غذایی و بهداشتی برای دفتر مرکزی و مراکز دیگر شرکت دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این شرکت از میان افراد در سمت‌های مدیر منطقه با حداقل 10 سال سابقه کار، مدیر مرکز توزیع و پخش در تهران و شهرستان‌ها با حداقل پنج ساله سابقه و مدیر منابع انسانی با حداقل 10 سال سابقه استخدام می کند.

متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس job@pmahyar.com ارسال کنند.








استخدام در سازمان قطار شهری اصفهان و حومه
سازمان قطار شهری اصفهان و حومه برای مدیریت پروژه‌های عمرانی خود کارشناس عمران استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سازمان از افرادی که دارای مدرک بالاتر از کارشناسی عمران هستند و دارای حداقل 10 سال سابقه کار (متناسب با مدیریت پروژه امور تونل و ایستگاه‌ها در پروژه ریلی) هستند دعوت به همکاری کرده است.

متقاضیان جویای کار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.esfehanmetro.org مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان 30 شهریور 93 تصاویر آخرین مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه و سوابق کاری خود را به سازمان قطار شهری اصفهان و حومه به نشانی اصفهان، خیابان کاوه بعد از پل چمران، جنب ترمینال کاوه تحویل دهند.










استخدام گروه صنعتی (آدرین)
استخدام گروه صنعتی عباسپور (آدرین) تولیدکننده محصولات غذایی از جمله کیک، بیسکویت، تافی و ... برای تکمیل کادر فروش خود ویزیتور استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این گروه صنعتی از میان خانم‌ها و آقایان باسابقه و یا مبتدی بازاریاب حضوری استخدام می‌کند و بنا بر اعلام این گروه صنعتی کسانی که مبتدی هستند آموزش رایگان می‌بینند.

همچنین مزایای استخدام در این گروه صنعتی حقوق ثابت، بیمه و بیمه تکمیلی، پورسانت، هزینه ایاب و ذهاب و پاداش اعلام شده است.

متقاضیان تا 30 شهریور 1393 می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 44014301 و 44014318 داخلی (113و 112 و 114) تماس گیرند.

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image