ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام مربی دولت نسبت به اجرای قانون استخدام مربیان پیش‌دبستانی اقدام کند

دولت نسبت به اجرای قانون استخدام مربیان پیش‌دبستانی اقدام کند

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت باید نسبت به اجرای قانون مصوب مجلس در مورد استخدام مربیان پیش‌دبستانی اقدام کند.


محمدمهدی‌ زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی رسیدگی به وضعیت استخدام مربیان پیش‌دبستانی گفت: بر اساس قانون مصوب سال 91، از دولت انتظار می‌رود که به قانون احترام گذاشته و نسبت به اجرایی شدن آن اقدام کند.

وی افزود: پسندیده نیست که این مساله باعث اختلاف و کدورتی میان دولت و مجلس شود، البته مجلس هم مکانیسم‌هایی در اختیار دارد که آن مکانیسم‌ها در این مقطع به مصلحت کشور نیست که مطرح شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با این حال در بیان این مکانیسم‌ها گفت:‌ یکی از مهمترین این مکانیسم‌ها ماده‌ی 236 آیین نامه‌ی داخلی مجلس است، که براساس آن هرگاه حداقل 10 نفر از نمایندگان و یا هر کدام از کمیسیون­‌ها، عدم رعایت شؤونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس جمهور و یا وزیر و یا مسؤولان دستگاههای زیرمجموعه آنان را اعلام کنند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون ارجاع می‌شود و چنانچه نظر مجلس بر تأیید گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه قضائیه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

زاهدی تصریح کرد: بنابراین در این مقطع نه در شان مجلس و نه در شان دولت می‌دانیم که بخواهیم وارد فاز اختلافی شویم، لذا انتظار می‌رود که دولت به قانون تمکین کرده و آن را اجرایی کند.

آمار بازدید: 1308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image