ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جزئیات استخدام اعضای هیات علمی پزشکی

جزئیات استخدام اعضای هیات علمی پزشکی

جزئیات استخدام اعضای هیات علمی پزشکی منتشر شد/ جدول اعلام نیاز دانشگاه‌ها

هيات مركزي جذب اعضاي هيات علمي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يازدهمين فراخوان جذب و استخدام عضو هيات علمي پيماني در رشته هاي علوم پايه و باليني دانشگاهها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي و موسسات آموزش عالي و پژوهشي وابسته را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام به صورت متمركز و اينترنتي بوده و ملاك ثبت نام در فراخوان متقاضيان گرفتن كد رهگيري و ارسال مدارك درخواستي در مهلت مقرر به صورت حضوري يا پستي به دبيرخانه هيات اجرايي جذب هيات علمي دانشگاه مربوطه است.

مهلت ثبت نام از تاريخ 12 مهر 1393 تا پايان مهرماه است و میزان اعلام نیاز دانشگاه های علوم پزشکی یک هزار و 238 نفر است.

شرايط عمومي

الف) اعتقاد به مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي و قانون اساسي

ب) تدين به يكي از اديان رسمي مصرح در قانون اساسي

ج) داشتن تابعيت جمهوري اسلامي ايران

د) عدم محكوميت به محروميت از استخدام دولتي و سابقه محكوميت كيفري و جزائي

ه) عدم اعتياد به دخانيات، مواد مخدر و روانگردان

و) انجام خدمت وظيفه عمومي، دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا داشتن معافيت قانوني و يا پايان دوره ضرورت نظام (ويژه آقايان)

ز) تاييد صلاحيت هاي علمي و عمومي داوطلبان در هيات هاي اجرايي جذب دانشگاهها و هيات مركزي جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي

شرايط اختصاصي

دارا بودن دانشنامه تخصصي و فوق تخصصي (و يا گواهي دوره فلوشيپ) در رشته هاي باليني و دانشنامه دكتری تخصصی (Ph.D) و يا مدرك كارشناسي ارشد در رشته هاي علوم پايه.

حداكثر سن براي داوطلبين استخدام كه مدرك كارشناسي ارشد داشته باشند 35 سال و براي دارندگان دانشنامه دكتري تخصصي (Ph.D) و دانشنامه تخصصي و فوق تخصصي و يا دوره فلوشيپ 45 سال است.

شركت متعهدين خدمت به دانشگاهها بصورت آموزشي و پژوهشي، پس از گذراندن يكسال از خدمات، در آزمون فراخوان همان دانشگاه بلامانع است. شركت در فراخوان ساير دانشگاهها به غير از دانشگاه محل تعهد يا خدمت با موافقت كتبي موسسه مبداء ممكن خواهد بود.

عنوان رشته متقاضي باید با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقيقا مطابقت داشته باشد و پذيرش مدارك مشابه ممنوع است.

بر اساس مصوبات هيات عالي جذب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نخبگان مي توانند جهت شركت در فراخوان 4 انتخاب داشته باشند كه باید دو انتخاب آموزشي و دو انتخاب پژوهشي باشد . واجدين شرايط نخبگي با امتياز ويژه در فرآيند پذيرش هيات علمي دانشگاهها داراي اولويت هستند مشروط بر آنكه گواهي نخبگي را در زمان شركت در فراخوان ارائه کنند.

در هر دانشگاه / دانشكده در شرايط مساوي ، اولويت استخدام با متقاضيان بومي است.

شروط شرکت در فراخوان برای گروه های خاص

دارندگان مدرك كارشناسي ارشد يا سطح 3 حوزوي در گروه معارف اسلامي تنها در صورت دارا بودن حداقل 3 سال سابقه تدريس

اعضاي هيات علمي رسمي و پيماني دانشگاههاي وزارتين علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامي در صورت استعفاي پذيرفته شده.

متقاضياني كه بورسيه دانشگاه خاصي هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه ديگر مي توانند در فراخوان آن دانشگاه شركت کنند، در غير اين صورت تنها مي توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسيه شركت کنند.

ممنوعیت های شرکت در فراخوان جذب هیات علمی

شركت افراد مشغول به تحصيل در فراخوان ممنوع است و اين دسته از افراد مي توانند پس از فراغت از تحصيل و اخذ مدرك دانشگاهي بالاتر و انجام يك سال از تعهدات در فراخوان هاي آتي شركت کنند.

ممنوعیت شرکت متقاضياني كه از طريق آموزش از راه دور (دوره هاي مجازي) و يا دوره‌ هاي غيرحضوري تحصيلات خود را به پايان رسانيده اند.

متقاضيان دارنده مدرك تحصيلي بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان ، حق شركت در فراخوان اعلام شده در مقطع پايين تر را ندارند.

چنانچه در هر يك از مراحل پذيرش يا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضي محرز شود، مراحل طي شده كان لم يكن تلقي شده و در صورت صدور حكم استخدامي حكم صادره لغو و بلا اثر مي شود.

شرط امکان انتخاب دو دانشگاه در فراخوان

شركت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، ليكن داوطلب فقط مي تواند يكي از دانشگاهها را دانشگاه مادر (تهران، ايران، شهيد بهشتي، شيراز، اصفهان، تبريز، مشهد، كرمان و اهواز) انتخاب کنند.

تبصره های مربوط به هر یک از بندهای این فراخوان در اطلاعیه وزارت بهداشت درج شده است و متقاضیان لازم است قبل از تکمیل مدارک اطلاعیه مذکور را به طور کامل مطالعه کنند.

مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت تاکید کرده است که استخدام اعضاي هيات علمي در دانشگاهها منوط به داشتن رديف و مجوزهاي استخدامي توسط دانشگاه هاي ذيربط خواهد بود و استخدام اعضاي هيات علمي در مرتبه استاديار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافيايي و در مرتبه مربي به صورت تمام وقت است.

داوطلبان مي توانند پس از پر كردن فرم اينترنتي مربوطه و اسكن مدارك خواسته شده، فرمهاي 16 گانه را دريافت كرده و پس از تكميل آنها حداكثر 15 روز پس از پايان مهلت ثبت‌نام اينترنتي به دبيرخانه هيات اجرايي جذب دانشگاه يا دانشگاههاي مربوطه تحويل و يا از طريق پست ارسال کنند.

جدول اعلام نياز يازدهمين دوره فراخوان جذب اعضاي هيات علمي در دانشگاه های علوم پزشکی
نام دانشگاه میزان اعلام نیاز نام دانشگاه میزان اعلام نیاز
اراک 15 سبزوار 39
اردبيل 47 سمنان 26
اصفهان 43 شاهد 31
البرز 14 شاهرود 21
جندي شاپور اهواز 29 شهركرد 28
ايران 80 شوشتر 5
ايرانشهر 7 شيراز 16
ايلام 16 فسا 20
بابل 20 قزوين 26
خراسان شمالي (بجنورد) 7 قم 22
بم 20 كاشان 16
بندرعباس 11 كردستان 19
بهبهان 4 كرمان 19
علوم بهزيستي و توانبخشي 8 گراش 14
بوشهر 23 گلستان 26
بيرجند 11 گناباد 22
تبريز 44 گيلان 31
تربت حيدريه 14 لرستان 38
جهرم 2 مازندران 43
دزفول 11 مشهد 33
رفسنجان 15 نيشابور 15
زابل 45 همدان 68
زاهدان 85 ياسوج 14
زنجان 34 يزد 38
ساوه 3 جمع کل 1238 نفر


آمار بازدید: 310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image