ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید استخدام پزشکي قانوني و آزمون استخدامی نفت

اخبار جدید استخدام پزشکي قانوني و آزمون استخدامی نفت

اخذ مجوز برای استخدام 50 پزشک در پزشکی قانونی‌های کشور


معاون پزشکی و بالینی سازمان پزشکی قانونی کشور از اخذ مجوز استخدام 50 پزشک برای پزشک قانونی های سطح کشور از معاون توسعه و برنامه ریزی رییس‌جمهوری خبر داد و اعلام کرد: سه نفر از مجوزها مربوط به شهرهای سنندج، سقز و قروه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، امیرحسین مهدوی در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سقز طی سخنانی، کار پزشکی قانونی را سخت و طاقت‌فرسا عنوان و به جایگاه و اهمیت نظام پزشکی قانونی در شهرستان‌ها اشاره کرد.

وی از مردم شهرستان سقز به دلیل تاخیر در راه‌اندازی ساختمان عذرخواهی و اعلام کرد: تامین و ارسال تجهیزات پزشکی برای پزشکی قانونی‌های استان کردستان و شهرستان سقز در اولویت این سازمان قرار دارد.





تلاش برای جذب باقیمانده قبول شدگان آزمون استخدامی نفت
وزیر نفت در کمیسیون انرژی و در پاسخ به سوال نمایندگان گفت: با اتخاذ تدابیری، در آینده نزدیک، باقیمانده اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی نفت تا سقف تعیین شده اعلام می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نفت در گفتگو با خبرنگار شانا، با اشاره به حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت در کمیسیونهای صنایع و انرژی اظهار کرد: سوال دو تن از نمایندگان درباره داوطلبان آزمون استخدامی بود که وزیر نفت در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
شجاع الدین بازرگانی افزود: وزیر نفت در جریان جلسه روز گذشته (دوشنبه، ٢٨ مهر) با اشاره به این موضوع که در این زمینه تکلیف قانونی ندارد، گفته بود، به سبب تعهد اخلاقی و مدنظر قرار دادن دغدغه اشتغال جوانان تلاش می‌کند مجوز این امر را از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری دریافت کند.
بازرگانی تصریح کرد: مجوز مدنظر برای تعداد باقی مانده اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی نفت تا سقف تعیین شده خواهد بود.
وی با اشاره به توضیح وزیر نفت تصریح کرد: از آنجایی که فرآیند جذب و استخدام بدلیل طی مراحل مصاحبه و انجام طب کار و گزینش، زمان بر است، وزیر نفت قول مساعد دادند تا این امر تا پایان سال ٩٤ انجام شود.
بازرگانی با اشاره به تقاضای نمایندگان برای کاهش زمان فوق برای حداکثر تا یکسال آینده گفت: وزیر نفت در این زمینه نظر مساعد خود را اعلام کرد و گفت تلاش خواهد شد تا این اقدام بتدریج و تا پیش از پایان سال ٩٤ به سرانجام برسد.




350 نفر در سازمان پزشکي قانوني استخدام مي شوند
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: این سازمان امسال 350 نفر نیرو استخدام می کند.
احمد شجاعی در جمع کارکنان پزشکی قانونی کردستان در سنندج افزود: تا پایان امسال این عده برای خدمت در سازمان پزشک قانونی سراسر کشور استخدام می شوند که از این عده ، 50 نفر پزشک خواهند بود.
وی افزود: سهم پزشکی قانونی استان کردستان از این استخدام 3 پزشک است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: تلاش می کنیم برای سال آینده هم مجوز جذب 50 پزشک دیگر را اخذ کنیم.
شجاعی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی و ساختمان مناسب در بعضی از استان ها به ویژه کردستان از مهمترین مشکلات این سازمان است افزود: سالانه حدود 3 و نیم میلیون نفر به مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور مراجعه می کند از این عده 600 هزار نفر به علت آسیب های ناشی از نزاع و درگیری است.

آمار بازدید: 778 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image