ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام اخبار جدید استخدامی 22 آبان 93

اخبار جدید استخدامی 22 آبان 93

توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

دانشگاه فرهنگیان با انتشار اطلاعيه‌ای تاريخ پرينت كارت، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون استخدامی نیروی قراردادی در دانشگاه مذكوردرسال 1393 را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار بازارکار در اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان اشاره شده است : بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامـــــــی نیروی قراردادی در دانشگاه فرهنگیان درسال 1393 می‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز پنجشنبه مورخ 22/8/93 در كليه مراكز استان‌ها برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و درب‌هاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درب‌هاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز دوشنبه مورخ 19/8/93 جهت پرينت، بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشــــاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شـــده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنــــين اصل کارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامي است.
در صورت بروز اشكال در تهیه پرينت از کارت شركت در آزمون و يا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامي، داوطلبان مي‌توانند در روزهای سه شنبه مورخ 20/8/93 و چهارشنبه مورخ 21/8/93 صبح از ساعت 8:00 الي 12:00 و بعدازظهراز ساعت 14:00 الي 17:00 با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (جدول منتشر شده در سایت سازمان سنجش) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.




فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني برخی ازاستان‌‌ها منتشر شد
فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني استان خراسان رضوی،‌خوزستان وزنجان منتشر شد.
به گزارش خبرنگار بازاركار، سازمان نظام پزشكي به منظور رفع نياز مراكز درماني و ايجاد اشتغال اعضاي سازمان اقدام به جمع‌آوري نيازهاي مراكز درماني به كادر پزشكي و درماني در 31 استان كشور نموده است.
بر اين اساس، متقاضياني كه مايل به اشتغال در يكي از مراكز درماني مي‌باشند علاوه بر امكان مستقيم با اين مراكز در صورت تمايل به دريافت معرفي‌نامه مي‌توانند با سازمان تماس حاصل نمايند.
نشريه بازاركار در صفحه 5 شماره 885خود مورخ 20 آبان ماه فرصت‌هاي شغلي كادر پزشكي و درماني استان خراسان رضوی،‌خوزستان وزنجان را درج نموده است.
ساير فرصت‌هاي شغلي ديگر استان‌ها در شماره‌هاي بعدي نشريه بازاركار درج مي‌شود.



استخدام فارغ التحصیلان رشته بورس در دفاتر خدماتی
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: فارغ التحصیلان رشته بورس در دفاتر خدماتی استخدام می شوند.
علی زرافشان در دیدار از غرفه خبرگزاری پانا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش گفت: امسال رشته بورس را در سه استان اجرا کردیم و در سال آینده در سراسر کشور این رشته راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: در جلسه با آقای صالح آبادی مدیرعامل بورس، قرار شد تا فارغ التحصیلان این رشته در دفاتر خدماتی سراسر کشور بکار گرفته می شوند .
زرافشان بیان کرد: برنامه هایی که برای توسعه رشته بورس وجود دارد ظرفیت شغلی بزرگی را در این حوزه به دنبال خواهد داشت.



پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 91 بهمن 93 مشغول به کار می شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 دستگاه های اجرایی استان با تمهیدات صورت گرفته از سوی دولت از بهمن ماه 93 مشغول به کار می شوند.
احد جمالی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت قول داده است که این مساله حل شود و به همین منظور، اعتبار مورد نیاز برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی را در بودجه سال آینده پیش بینی کرده است.
وی اظهار کرد: بدین ترتیب حدود یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 مربوط به دستگاه های اجرایی مختلف تعیین تکلیف و مشغول به کار می شوند.
دفترمنابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس 28 مهرماه 93 اعلام کرده بود: برابر اظهارات اخیر معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و همچنین کارشناسان ذیربط معاونت مذکور به مدیران و کارشناسان محترم دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری، اقدمات لازم به منظور تامین اعتبار دربودجه سال 94 برای جذب و به کارگیری نیروهای آزمون استخدامی 91 از ابتدای سال آینده در حال انجام می باشد که در صورت ابلاغ رسمی به اطلاع خواهد رسید.
در این اطلاعیه ضمن تاکید بر پیگیری موضوع توسط استانداری افزوده شده بود: اظهارات افراد در سایت های مختلف مبنی بر منتفی شدن آزمون و یا بکارگیری افراد غیر مستند بوده است.

آمار بازدید: 570 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image