ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس 5 هزار عضو هیئت علمی جذب می‌شوند

5 هزار عضو هیئت علمی جذب می‌شوند

رئیس مرکز آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از شتاب بخشی روند جذب هیئت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: 5 هزار عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رسول عبدالله میرزایی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اظهار کرد: همه تلاش‌های حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به سمت کیفیت بخشی همگام با توسعه سوق داده شده که دغدغه اصلی ماست.
وی با بیان اینکه آموزش اثر بخش جایگاه دانشگاه را ارتقاء می‌بخشد، افزود: هم اکنون یازده برنامه استراتژیک در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده و با جدیت پیگیری می‌شود.
رئیس مرکز آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما دنبال حاکمیت برنامه محوری در سیستم آموزشی دانشگاه هستیم که گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی یکی از آن محورهاست.
میرزایی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از مشارکت و ظرفیت معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی، از آنها خواست در تدوین و ارائه آمار و اطلاعات لازم و جذب اعضای هیئت علمی همت بیشتری داشته باشند.
وی با ابراز رضایت از امکانات و ظرفیت‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: واحد بناب در مسیر توسعه قرار گرفته و برای پیشرفت و توسعه بیشتر آن کمک خواهیم کرد.
رئیس مرکز آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خود توسعه تحصیلات تکمیلی را وابسته به تکمیل و استخدام اعضای هیئت علمی مورد نیاز به ویژه برای رشته‌های تازه تأسیس آنها دانست و گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی نیاز اساسی کشور بوده و باید با کمترین مشکل انجام شود. اما توسعه بر اساس توجه به آمایش سرزمینی و میزان ظرفیت مناطق مفید خواهد بود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بناب نیز در این جلسه گفت: تصویب رشته‌های جدید کارشناسی ارشد و دکترا برای واحد بناب موج امید و نشاط را با خود به ارمغان آورده و مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد را درحرکت به سمت ارتقای علمی و توسعه کیفی دانشگاه مشتاق تر کرده است.
احمد امیری با بیان اینکه هم اکنون 6 هزار و 300 نفر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و یک هزار نفر دانشجو در دانشکده سمای این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند؛ تصریح کرد: درحال حاضر 114 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف در واحد بناب وجود دارد که از بین آنها 4 رشته دکترای تخصصی و 36 رشته کارشناسی ارشد است.
وی شعار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب را ارتقای کیفیت در عرصه رقابت علمی اعلام و تأکید کرد: بستر و زیرساخت لازم برای توسعه بیشتر واحد بناب وجود دارد.
رئیس مرکز آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر یک روزه به شهرستان بناب ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بناب، حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و مجتمع فولاد بناب، با امام جمعه و تولیت حوزه علمیه شهرستان بناب دیدار و گفت‌وگو کرد.

آمار بازدید: 815 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image