ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی و نتایج تکمیلی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت

شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی و نتایج تکمیلی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت

اعلام نتایج تکمیلی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه 1392 شرکت ملی نفت ایران

نتایج تکمیلی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه 1392 شرکت ملی نفت ایران اعلام می شود.
به گزارش ایسنا، بنا به اعلام معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت، متعاقب پیگیریهای صورت گرفته از طرف وزارت نفت و موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال 1392 شرکت ملی نفت ایران در چارچوب ضوابط استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت اعلام می شود.
در این خصوص، داوطلبان می‌توانند به اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران و پایگاه اینترنتی آزمون آن شرکت مراجعه کنند.



فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای ایجاد شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیدشهاب‏الدین چاوشی ظهر امروز در نشستی با مهری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، شهرداران و دیگر مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: اگر بخواهیم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم باید در راستای ایجاد و حفظ ارتباط بین مردم به عنوان ولی‏نعمت‏های خود با نظام سیاسی و همه کسانی که توفیق خدمت‏گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، تلاش کنیم و در محافل، فضاها و مکان‏های مختلف به مردم خدمت کنیم و با دیدگاه‏ها و نظراتشان آشنا شویم.
وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که شاهد بر سرکار آمدن دولت مدبر و علاقه‏مند به نجات کشور در عرصه‏های مختلف هستیم و به همت اکثریت مردم که کشور خود را دوست دارند، این کار صورت گرفته و این دولت تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: همه مسئولان مکلف هستند که خود را در معرض نقد، نگاه مسئولانه و منتقدانه مردمی که به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده‏اند و حتی کسانی که رای نداده‏اند و از هموطنانمان در خارج از کشور هستند، قرار دهند و آنها حق دارند به کشور بیایند تا با نظرات و دیدگاه‏های همه هموطنان آشنا شویم.
چاوشی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم نیاز مبرم دارد و علت اینکه ما می‏توانیم در مذاکرات هسته ای 1+5 حرف‏های درشت بزنیم، به خاطر حمایت و پشتیبانی مردمی است که در کنار نظام هستند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: پیگیری موضوع استخدام کارمندان و تمهیداتی که در دولت قبل صورت گرفته بود، اکنون در حال انجام است؛ اما با توطئه عربستان و همدستی‌اش با کشور آمریکا در زمینه به کاهش رساندن قیمت نفت، با محدودیت‏هایی مواجه شده‏ایم.
وی ادامه داد: این کشورها چون در مذاکرات هسته‏ای 1+5 به نتیجه دلخواه خود نرسیده‏اند، در شرایط تحریم که کشور ما به درآمدهای نفتی نیاز دارد، سهمیه نفت تولید سازمان اوپک را کاهش ندادند، چون آمریکا می‏تواند این کمبودها را جبران کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: کشوری مانند ایران برای اینکه بخواهد استقلال سیاسی خود را حفظ کند، با این موانع و مشکلات نیز مواجه می‏شود.
چاوشی گفت: عزم دولت برای حل مشکلات در مذاکرات 1+5 جدی است و به احتمال زیاد این برنامه‏ها را برای تحریم تا پایان سال دنبال می‏کند و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای شرایط استخدام افراد اقدامات لازم صورت گیرد.
این نشست با حضور ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، شهریور مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر مدیران برگزار شد.

آمار بازدید: 937 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image