ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس فیزیک و ریاضی (اسفند 93)

دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس فیزیک و ریاضی (اسفند 93)

از تمامی علاقه مندان به تدریس فیزیک و ریاضی (دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته فیزیک، ریاضی و یا سایر رشته ها که قادر به تدریس درس فیزیک و ریاضی هستند و در این زمینه سابقه تدریس دارند و یا حتی کسانی که می خواهند در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی شروع به فعالیت کنند) در اسفند 93 دعوت به همکاری می گردد.

برای جذب شاگرد در زمینه تدریس فیزیک یا تدریس ریاضی و یا شروع به کار در این زمینه، در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) عضو شوید (فرم عضویت در سایت در بالای همین صفحه قرار دارد). پس از عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، می توانید آگهی تدریس فیزیک (یا تدریس درس ریاضی) خود را ثبت کنید.

آگهی شما در زمینه تدریس فیزیک و ریاضی، پس از تایید مدیریت در سایت نشان داده خواهد شد. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه درآورید تا در صدر سایر آگهی ها و همواره در صفحه اصلی سایت نشان داده شود.

اگر می خواهید لیست مدرسان آگهی دهنده در زمینه تدریس فیزیک را مشاهده کنید بر روی لینک مدرسان فیزیک دبیرستان و دانشگاه کلیک نمائید. به منظور مشاهده مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی در تمامی مقاطع بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک نمائید.


آمار بازدید: 1655 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image