ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 80 آتش‌نشان و استخدامی 900 نیروی جدید در سازمان ثبت احوال

استخدام 80 آتش‌نشان و استخدامی 900 نیروی جدید در سازمان ثبت احوال

80 آتش‌نشان سال آینده استخدام می‌شوند     

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل گفت:‌ با اخذ مجوز و برگزاری آزمون در سال آینده 80 آتش‌نشان جدید جذب خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات سازمان آتش‌نشانی در شورای شهر اردبیل اظهار کرد:‌ ما این مجوز را از وزارت کشور گرفته‌ایم و قرار است در قالب آزمونی که وزارت کشور اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌کند با جذب این 80 نفر بخشی از کمبود نیرو در آتش‌نشانی اردبیل برطرف شود.

وی ادامه داد: آگهی استخدام به صورت سراسری منتشر می‌‌شود و در اغلب موارد نیروهای زبده و کار‌آمد جذب کرده و دوره‌های آموزشی را نیز برای آنها برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل به اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون تومانی هزینه‌ای و در‌آمدی سازمان آتش‌نشانی در سال آینده اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با کاهش هزینه‌های جاری امکان توجه و بها دادن بیشتر به توانمندی حوزه فعالیت آتش‌نشانی و ارتقای فرهنگ ایمنی را شاهد باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: 75 درصد کار ما به شکل آموزشی و برنامه‌های ستادی و 25 درصد عملیاتی است که ما در بحث آموزش آن هم در ایستگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را انجام می‌دهیم و حتی با عقد قرارداد با مراکز علمی،‌ دانشگاهی، مدارس و ادارات نسبت به آموزش افراد با بهره‌گیری از توانمندی‌ نیروهای خودمان اقدام کرده و فعالیت مثبتی را انجام می‌دهیم.

این مسئول یادآور شد: قرار است از این به بعد سازمان نظام مهندسی ساختمان به پروژه‌های چهار طبقه بالا بدون موافقت سازمان آتش‌نشانی مجوزی صادر نکند چرا که باید همه واحدهای ساختمانی به تجهیزات ایمنی‌تر و خشک مجهز شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل ماهیت کاری سازمان را یک ماهیت خدماتی بیان کرد و ادامه داد: ما سازمان در‌آمدزا نیستیم بلکه سازمانی هستیم که با تامین هزینه‌های زیاد در خرید و تجهیز ماشین‌آلات در ارائه خدمات باید آماده به کار باشیم.

ابراهیمی شکل‌گیری ستاد مدیریت محیط زیست در توسعه پایدار شهری را در شهرداری و به تبع آن راه‌اندازی کمیته مدیریت بحران را یادآور شد و افزود: واحد آموزش با هدف توانمند‌سازی و ارتقای پیشگیری از حوادث و بالا بردن ارائه خدمات ایمنی سعی دارد فعالیت خود را انجام دهد؛ به طوری که برای 50 هزار نفر در سال جاری برنامه آموزشی اغلب به صورت رایگان در مدارس، مهدهای کودک، دانشگاه‌ها و ادارات برگزار شده است.

وی از انجام 976 عملیات آتش‌نشانی در 11 ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ در همه این عملیات‌ها سعی کردیم تا با در نظر گرفتن وضعیت موجود بهترین خدمات را ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل در پایان سخنان خود با قدردانی از دغدغه اعضای شورای شهر در تامین امکانات و تجهیزات برای این سازمان و ارتقای اعتبارات این سازمان برای تجهیز و خرید ماشین‌آلات از مبلغ یک میلیارد تومان به سه میلیارد تومان گفت: انتظار می‌رود در این زمینه همکاری خوب شورا و شهرداری را بیش از گذشته شاهد باشیم.





استخدام 900 نیروی جدید در سازمان ثبت احوال     

مشاور امور استان‌های سازمان ثبت احوال از استخدام 900 نیروی جدید در سازمان ثبت احوال خبر داد.

ه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود رشیدی‌فرد بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ثبت احوال در راستای ثبت وقایع حیاتی و رصد ساختار جمعیتی کشور اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی ثبت احوال رصد ساختار جمعیتی کشور است.

وی با اشاره به مراجعه 14 نفر میلیون در سال به سازمان ثبت احوال اضافه کرد: بر اساس وضعیت نیروهای سازمان و حجم کاری موجود، مجوز جذب نیرو از طرف معاونت توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال اخذ شده است.

مشاور امور استان‌های سازمان ثبت احوال با بیان اینکه در آینده 900 نفر در سازمان ثبت احوال جذب خواهند شد، تشریح کرد: با توجه به حجم کاری سازمان تعداد نیروی انسانی موجود در این سازمان کم است.

وی با تاکید بر جذب نیروهای متخصص که رشته تحصیلی مرتبط برای فعالیت در ثبت احوال دارند، اضافه کرد: در این راستا نیروهای بالاتر از کارشناس در رشته‌های مربوط به رصد ساختار جمعیتی کشور جذب می‌شوند.

رشیدی‌فرد اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این افراد اسفند امسال یا در سال آینده جذب و مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی از دیگر برنامه‌های این سازمان را توسعه دفاتر پیشخوان اعلام کرد و گفت: توسعه دفاتر پیشخوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.

مشاور امور استان‌های سازمان ثبت احوال ادامه داد: در تلاش هستیم با توسعه دفاتر پیشخوان اقدامات لازم در زمینه کاهش تصدی‌گری‌ و برون سپاری خدمات را انجام دهیم.

وی همچنین از راه‌اندازی صندوق پستی در ادارات ثبت احوال خبر داد و افزود: براساس بررسی استان مازندارن نخستین استانی است که اقدام به راه اندازی صندوق پستی صوتی کرده است.

رشیدی‌فرد با بیان اینکه راه‌اندازی این صندوق در دستور کار سایر ادارات ثبت احوال نیز قرار گرفته است، افزود: این کار با هدف تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود به تفاوت 20 درصدی حقوق کارکنان سازمان ثبت احوال با پرسنل سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای 20 درصد قانون خدمات مدیریت شهری در حقوق کارمندان ثبت احوال آغاز شده و به مراحل خوبی رسیده است.


آمار بازدید: 964 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image