ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی سرانجام استخدام 11 هزار نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

سرانجام استخدام 11 هزار نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

سرانجام استخدام 11 هزار نیروی خدماتی با مدرک لیسانس در آموزش و پرورش - ماجرای درخواست تبدیل وضعیت 11 هزار نیروی خدماتی با مدرک لیسانس و فوق لیسانس که در دولت قبل استخدام شده بودند مدتی است که مطرح شده است. مصوبه جامع هیئت وزیران درباره تفویض اختیارات اداری و استخدامی با عنوان "طرح مهرآفرین" با امضای معاون اول رئیس جمهور وقت در دی ماه 1391 ابلاغ شد.



به گفته نظری رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش " متاسفانه بسیاری از این استخدام‌ها بدون توجه به نیازهای وزارت آموزش و پرورش بوده است. در دولت قبل، مقرر شد 11 هزار نیرو با استفاده از طرح مهرآفرین برای کارهای خدماتی با مدرک سیکل جذب شود که بعداً مشخص شد 70 درصد این افراد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده و اکنون حاضر نیستند در پست‌های خدماتی کار کنند."



اسفندیار چهاربند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در همین راستا و در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود برخی از این نیروهای خدماتی که دارای مدرک دانشگاهی اند خواستار ارتقای رتبه شغلی خود شده‌اند اظهار کرد: این نیروها رسما نیامدند و از ما این درخواست را نکرده‌اند.



وی افزود: اما تعدادی از نیروهای ما که در قالب طرح مهرآفرین به عنوان نیروی خدماتی و دیپلم استخدام شدند، ظاهرا قبلا لیسانس داشتند و به هنگام استخدام آن را ابراز نکرده بودند و حالا که استخدام شدند خواهان تبدیل وضعیت هستند.



مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: این برخلاف تعهد این افراد و مغایر با فلسفه ردیف استخدامی برای استخدام نیروی خدماتی است و تصمیمی برایشان گرفته نشده و باید با همان رتبه، رشته و سمتی که استخدام شدند به خدمت خود ادامه بدهند.


آمار بازدید: 1247 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image