ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام دانشگاه پیام‌نور گلستان و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر

استخدام دانشگاه پیام‌نور گلستان و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر

جذب هیئت علمی در مقطع دکترا در پیام‌نور گلستان     

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان شهریاری امشب در جمع مسئولان دبیرخانه استان‎های مرزی برای همایش ادیان و فرقه‎های نوظهور اظهار کرد: یک‎هزار و 100 عضو هیئت‎ علمی اهل‎سنت در دانشگاه پیام‎نور استان داریم که باید فرهنگ‌سازی تقریب بین مذاهب را با جدیت پیگیری کنند.

وی دانشگاه پیام‌نور را هشتمین دانشگاه جامع علمی کشور خواند و تصریح کرد: یکی از ارکان توسعه پایدار در کشور توسعه آموزش عالی است.

دانشجویان باید بتوانند نیازهای 40 سال آینده را پاسخگو باشند

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص برای پاسخگویی به نسل آینده کشور مدنظر این دانشگاه است، افزود: دانشجویان باید بتوانند نیازهای 40 سال آینده را پاسخگو باشند.

شهریاری با اشاره به رقابت اقتصادی بین کشورها برای بقاء در ساختار جهانی و رفاه بیشتر در جامعه گفت: هر کشوری که قدرت رویارویی با این پدیده را نداشته باشد از گردونه خارج می‎شود.

وی بیان داشت: پیش‎بینی شده 90 درصد اقتصاد جهان تا سال 2030 متاثر از فناوری است با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و اطلاعات قرار داریم و کشور ما نیز در برهه حساسی قرار دارد باید جهش علمی داشته باشیم.

دانشگاه پیام‌نور بزرگ‌ترین شبکه آموزش مجازی را دارد

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد از دانشگاه استارت می‎خورد و دانشگاه‎ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

شهریاری گفت: دانشگاه پیام‌نور گلستان در راستای وحدت شیعه و سنی و تحقق منویات رهبری اقدام به این حرکت مهم کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور بزرگ‌ترین شبکه آموزش مجازی را دارد، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور رتبه دوم آسیا و رتبه ششم دانشگاه‎های از راه دور در جهان را دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‎نور دارای یک میلیون دانشجو و 26 مرکز بین‎المللی در داخل و خارج کشور است و حدود 500 مرکز و واحد دارد.

17 هزار دانشجو و 69 عضو هیئت علمی در پیام‎نور گلستان

به گفته شهریاری گلستان از 12 مرکز و واحد برخوردار است که حدود 17 هزار دانشجو و 69 عضو هیئت علمی در آن وجود دارد که 95 درصد دانشجویان پیام‎نور گلستان بومی هستند که بحران‎های اجتماعی را ندارند.

وی با بیان اینکه 90 رشته کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ‎ارشد در دانشگاه‎های پیام‌نور گلستان وجود دارد، یادآور شد: اکثریت دانشجویان ما را بانوان تشکیل می‎دهند و یک‎هزار و 200 استاد مدعو در این دانشگاه فعالیت می‎کنند.

شهریاری از جذب هیئت علمی در مقطع دکترا خبر داد و گفت: علاوه بر کمیت مسائل کیفی نیز در این دانشگاه با جدیت پیگیری می‎شود.





دعوت به همکاری دردانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر ادامه دارد     

دانشگاه علوم دریایی نوشهر جهت تکمیل کادر افسری خود استخدام می کند.

به گزارش خبرنگاربازارکار، این دانشگاه نیروهای مورد نیازخود را جهت تکمیل کادرافسری نیروی دریایی راهبرد ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشجو می پذیرد.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 1شماره 907 نشریه بازارکارمورخ 9 اسفند ماه مراجعه کنند.


آمار بازدید: 645 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image