ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید استخدام شهرداری مشهد و سازمان بازرسی کل کشور

اخبار جدید استخدام شهرداری مشهد و سازمان بازرسی کل کشور

استخدام نیروی كار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد     

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد را تصویب كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صبح دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه علنی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی را تصویب كردند.

براساس این مصوبه بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد اعم از ستاد، مناطق، سازمان و شركت های وابسته ممنوع است در موارد ضروری باید در چهارچوب ضوابط و مقررات رسمی و مصوبات شورای اسلامی شهر و معاونت اداری و مالی شهرداری مشهد انجام شود.

محسن انتظاری هروی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست اظهار كرد: چنانچه استخدامی در شهرداری مشهد ضرورت داشت باید از طریق آزمون استخدامی و با توجه به شایسته سالاری اقدام شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز در این نشست اذعان كرد: مشكل بیكاری و اشتغال در سطح كشور و به صورت عمومی در تمامی كلانشهر ها مطرح است و امر پنهانی نیست.

محمد مهدی برادران افزود: لذا شهرداری مشهد براساس نیاز نیروی كار استخدام می كند با توجه به نیاز موجود و حجم كار و سنجشی كه انجام شده است یك هزار و ۸۴۲ پست در شهرداری تعریف شده است كه باید از طریق آزمون استخدامی و مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد اقدام خواهد شد.

وی بیان كرد: شهرداری مشهد به دنبال ساماندهی شغل‌های مختلف در شهرداری است و امروز بسیاری از فعالیت‌های شهرداری از طریق برون سپاری به شرکت‌های خصوصی انجام شده است در همین راستا نیازی به پرسنل جدید ندارد و بسیاری از شهرداری‌ها از داشتن نیروی مازاد رنج می‌ برند.

دیگر عضو شورای اسلامی در راستای حذف این مصوبه پیشنهاد داد: شهرداری مشهد یك ابر سازمان است كه ورودی و خروجی های آن در طول یك سال قابل اهمیت و دارای گستردگی فراوانی است به همین منظور جابجایی نیرو ممكن است باعث خالی ماندن بعضی از پست های كاری در شهرداری شود.

محمد آصفی اضافه كرد: لذا بهتر است این مصوبه تصویب نشده و جایگزین آن ارائه گزارش كارشناسی و منطبق با آن آزمون برگزار شود.



جذب اقتصاددان در سازمان بازرسی کل کشور     

سازمان بازرسی کل کشور برای انجام فعالیت‌های نظارت و بازرسی، کارشناسان ارشد دانشگاه علوم اقتصادی را استخدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی اطلاعیه‌ای در سایت دانشگاه علوم اقتصادی آمده است: «سازمان بازرسی کل کشور علاقمند است در اجرای برنامه راهبردی خود مبنی بر توسعه منابع انسانی و جذب متخصصان کارآمد، از میان فارغ التحصیلان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد که حداقل معدل 17 داشته باشند، از افراد علاقمند و مستعد برای انجام فعالیتهای نظارت و بازرسی دعوت به همکاری کند.

علاقمندان در صورت دارا بودن شرایط جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاون محترم آموزشی دانشکده خود مراجعه کنند.


آمار بازدید: 993 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image