ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس فروردین 94

دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس فروردین 94

از علاقه مندان به تدریس در کلیه مقاطع، رشته ها و در سراسر کشور در فروردین 94 دعوت می شود جهت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس، فرم عضویت در سایت را در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) تکمیل نموده و بعد از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خود را درج نمایند. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.



جذب مدرس فیزیک کل کشور فروردین 94

از مدرسین و معلمین فیزیک و تمامی علاقه مندان به تدریس فیزیک دانشگاه و فیزیک دبیرستان و کنکور دعوت می شود در فروردین 94 به وب سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی تدریس خود را ثبت نمایند. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب کنید. وب سایت www.IranModares.com برترین سایت تدریس فیزیک ایران است. با جستجوی عبارت تدریس خصوصی فیزیک در گوگل اولین یا یکی از اولین سایتهایی که مشاهده خواهید کرد وب سایت ایران مدرس است.



جذب مدرس ریاضی کل کشور فروردین 94

اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید و یا در زمینه تدریس ریاضی در فروردین 94 قصد شروع به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را دارید، به وب سایت ایران مدرس که بزرگترین و برترین سایت تدریس خصوصی ایران است مراجعه کنید.

www.IranModares.com



جذب مدرس شیمی فروردین و اردیبهشت 94

هر جای ایران که هستید، اگر به تدریس شیمی علاقه دارید و یا در زمینه تدریس و آموزش شیمی سابقه دارید، آگهی تدریس خود را در فروردین و اردیبهشت 94 در وب سایت ایران مدرس ثبت نمائید. وب سایت ایران مدرس برترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس ایران بوده که در ایام معمول سال به صورت متوسط 10000 بازدید روزانه داشته و در ایام امتحانات بیشتر از 15000 بازدید روزانه دارد.

بیش از 8600 مدرس در وب سایت ایران مدرس ثبت نام کرده و به تدریس خصوصی مشغول هستند. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی شیمی بهینه بوده و در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل قرار دارد. با ثبت اگهی تدریس خصوصی شیمی در فروردین و اردیبهشت 94 و سایر ایام سال می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب نمائید.

www.IranModares.com



جذب مدرس زیست فروردین و اردیبهشت 94

از کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی دبیرستان و کنکور سابقه کار دارند و یا علاقه دارند در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی شروع به فعالیت کند، در فروردین و اردیبهشت 94 دعوت به همکاری می گردد. اگر قصد دارید تعداد شاگردهای خود را افزایش دهید و یا در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت خود را شروع نمائید، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در وب سایت ایران مدرس ثبت نمائید.

وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی زیست از نظر موتورهای جستجو کاملا بهینه بوده و به بهترین شکل متقاضیان تدریس را به سمت آگهی شما میل می دهد. با جستجوی عبارت "تدریس خصوصی زیست" در گوگل، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که مشاهده خواهید کرد، ایران مدرس است. با ثبت آگهی تدریس زیست در ایران مدرس، به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.


 



جذب مدرس عربی فروردین و اردیبهشت 94

از مدرسان، دبیران، معلمان، دانشجویان و تمامی علاقه مندان به تدریس عربی در فروردین و اردیبهشت 94 دعوت به همکاری می گردد. در صورتی که در زمینه تدریس عربی مشغول به فعالیت هستید و می خواهید تعداد شاگردان و درآمد خود را افزایش دهید و یا قصد دارید در زمینه تدریس عربی شروع به کار نمائید، به وب سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی خود را در زمینه تدریس خصوصی عربی ثبت کنید.

وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس عربی و سایر دروس دبیرستان و دانشگاه در ایران است. با ثبت آگهی خود در زمینه تدریس عربی در ایران مدرس به صورت مستقیم می توانید با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب کنید.

در صورتیکه در موتورهای جستجوی اینترنتی از جمله گوگل عبارت "تدریس خصوصی عربی" را جستجو کنید، یکی از اولین وب سایتهایی که نشان داده خواهد شد وب سایت ایران مدرس است. این امر باعث می شود متقاضیان تدریس عربی به سمت آگهی شما هدایت شده و جذب شاگرد شما افزایش یابد. با ثبت آگهی تدریس عربی در ایران مدرس، به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.


آمار بازدید: 1479 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image