ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی آخرین اخبار استخدامی سال 94

آخرین اخبار استخدامی سال 94

آخرین اخبار استخدامی سال 94 در این بخش ارائه شده است.



استخدام های بدون ضابطه در شهرداری مشهد بدون پاسخ مانده است     

عضو هيئت رئيسه شوراى اسلامى شهر مشهد گفت: بنا بر گزارش حسابرسان، شهرداری با وجود نداشتن مجوز جذب نيرو، نسبت به استخدام افرادی بدون مجوز استخدام کرده که این موضوع تاکنون بدون پاسخ مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا ديمه كار ظهر سه شنبه در شصت و چهارمين جلسه علنى شوراى اسلامى شوراى شهر مشهد با درخواست فرصت توسط حسابرس شهردارى مشهد جهت ارائه تفريق بودجه سال ۹۲ گفت: اين فرصت به منظور تكميل مدارك نیروهای استخدام شده است كه بيانگر استخدام افراد با رابطه و بدون ضابطه بوده که تا کنون هیچ پاسخی داده نشده است.

وی افزود: دولت برای یک مورد استخدامی مسابقه برگزار می کند اما در شهردارى با وجود این همه فارغ التحصیل های معتبر در مشهد افراد بدون مصاحبه استخدام می شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در جريان بررسي تفريق  بودجه سال ۹۲ شهردارى مشهد ۳۲ اشكال توسط حسابرس شناسايى شده است ادامه داد: در تفریغ بودجه سال ۹۲ باید دقت لازم را انجام دهیم تا شهرداری با ظرافت و دقت بیشتری فعالیت کند.

وی بیان کرد: چنانچه برخى از كلانشهرها از سال ۸۹ تاكنون نتوانستند در ارتباط با تفريق بودجه خود تصميم گيرى كنند نشان از دقت آنها در روند بررسى تفريق بودجه و نه ضعف آنها است.

۸۰ درصد بودجه ۹۲ محقق شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد نيز در اين نشست و در ارتباط با تفریغ بودجه سال ۹۲ شهرداری مشهد اظهار كرد: تفریغ بودجه سال ۹۲ شهرداری مشهد اگرچه با تاخیر مواجه شد اما گزارش قابل قبولی بوده به طوری كه ۸۰ درصد بودجه جاری سال ۹۲ محقق شده و در بحث سرمایه‌گذاری نیز ۳۴ درصد تحقق یافته است.

محمد سهيلى افزود: تاكنون دو بررسى مجزا نسبت به بودجه سال ۹۲ انجام شد و بندها ی حسابرس مورد توجه قرار گرفته که در این راستا ۳۹ بند مصوبه داشتیم و مسئله دوم گزارش کمیسیون برنامه بودجه در مورد بودجه ۹۲ بوده که ارائه شده است.

وى تصريح كرد: گزارش حسابرس تاکید بر بودجه ۹۲ شهرداری دارد و مبنای مصوب نیز این بندهای مصوب را تایید کرده و این بندها ناظر به تخلف نیست البته در برخی موارد عدم همکاری در پاسخگویی وجود داشته است.

هزینه های عمرانی شهرداری ۹۳ درصد است

معاون مالی و اداری شهردار مشهد در اين نشست و در خصوص تفريغ بودجه سال ۹۲ شهردارى اظهار كرد: شهردارى مشهد داراى دو سند اصلی است که براساس سند نخست آلبوم بودجه به منظور هدف گذاری‌ های کاری شهرداری بوده و در ابتدا به تصویب شورای شهر مشهد می ‌رسد و دیگری سند جامع به نام تفریغ بودجه است که عملکرد با هدفگذاری را نشان می‌ دهد.

ابوالفضل انتظارى افزود: شهردارى مشهد تا اردیبهشت ماه هر سال اجازه استفاده از بودجه‌ های عمرانی سال گذشته را دارد در همين راستا طی مدت دو ماه حساب‌ ها تنظیم و مغایرت‌های آن گرفته شد و در مهر ماه سال ۹۳ تفریغ بودجه ۹۲ را تقدیم شورای شهر مشهد کرد.

 معاون مالی و اداری شهردار مشهد گفت: مجموع هزینه‌های اداری و پرسنلی شهردارى مشهد هفت درصد، هزینه‌های عمران شهری ۲۹ درصد و هزینه‌های عمرانی ۶۴ درصد بوده که به طور کلی هزینه‌های جاری ما هفت درصد و هزینه‌های عمرانی را  ۹۳ درصد تشکیل داده است.

وى اذعان كرد: تفریغ بودجه سال ۹۲ نشان می ‌دهد که به لحاظ منابع درآمدی ۸۳ درصد از هدف‌گذاری خود را با وجود شرایط خاص که در صنعت ساختمان داشت وصول کرده و این در حالی است که سال ۹۲ شاهد دو انتخابات و همچنین تغییر شورای شهر و شهردار مشهد بودیم.



استخدام 20 هزار عضو هیات علمی دکتری تا سال 96     

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش تعداد مراکز رشد، شرکتهای دانش بنیان و پارک‌های فناوری دانشگاه تا سال 96 خبر داد و گفت: بر اساس قول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قراردادی برای تجاری سازی خودرو برقی این دانشگاه به امضاء خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمید میرزاده در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران با بیان این که امسال سال خوبی برای ملت ایران به ویژه شروع امسال بوده است، افزود: امسال با نام حضرت فاطمه (س) آغاز شد و پایان امسال نیز به نام این حضرت است که امیدواریم با نام ایشان پیروزی‌های زیادی کسب کنیم همانطور که در اوایل سال جاری در عرصه بین‌المللی موفق شدیم نام ایران را سرافراز کرده و از حقوق هسته‌یی و خون شهدای هسته‌یی نیز دفاع کنیم.

وی با بیان این که این پیروزی ناشی از صلابت رهبر معظم انقلاب و مدیریت رییس جمهور و مهارت علمی تیم مذاکره کننده است، اظهار داشت: این پیروزی ریشه در دانش هسته‌یی ما دارد چرا که دانش هسته‌یی باعث قدرت کشورها می‌شود.

میرزاده با تاکید بر این که در دولت تدبیر و امید حمایتهایی برای توسعه علمی شده است، خاطرنشان کرد:‌ در این راستا دانشگاه آزاد نیز مهمترین برنامه‌های خود را بر روی توسعه علوم و فنون و به ویژه تاسیس شرکتهای دانش بنیان بر اساس قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان متمرکز کرده است.

وی با تاکید بر این که این سند ماموریتهای سنگینی بر دوش دانشگاه‌ها گذاشته است، اظهار داشت: برنامه‌های دانشگاه آزاد در حوزه توسعه علوم و فنون از سال 92 آغاز شده است که از آن جمله می‌توان به توسعه شرکتهای دانش بنیان پارک‌ها ومراکز رشد اشاره کرد.

میرزاده ادامه داد: در حال حاضر تعداد مراکز رشد این دانشگاه به 54 مرکز رسیده است که 420 مرکز فناور در آنها مستقر شده‌اند.

رییس دانشگاه آزاد ادامه داد: این دانشگاه بنا دارد که تا سال 96 تعداد شرکتهای دانش بنیان را به 800 شرکت، تعداد مراکز رشد را به 150 مرکز و تعداد پارک‌ها را به 32 پارک فناور افزایش دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد برای توسعه دانش هوش مصنوعی افزود: از دیگر اقدامات این دانشگاه توسعه تحصیلات تکمیلی و گسترش رشته‌های میان رشته‌ای است و علاوه بر آن در سال جاری پنج هزار استاد PhD استخدام می‌شوند.

میرزاده با بیان این که تا سال 96 تعداد 20 هزار استاد PhD در دانشگاه آزاد استخدام خواهند شد، ادامه داد: در حال حاضر 70 هزار نفر عضو هیات علمی با این دانشگاه همکاری دارند.





سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قرآن و عترت شهرری در دسترس قرار گرفت     

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از 16 فروردین‌ماه جاری در دسترس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این آزمون سراسری در  رشته حفظ قرآن کریم (جزء اول - سه جزء اول - 5 جزء اول - 10 جزء اول - 15 جزء - 20 جزء - حفظ کل - حفظ جزء 30)  و مفاهیم قرآن کریم (کد  1001- کد 1006- کد 1007 - کد1011)، تدبر در آیات جزء 30 قرآن کریم و همچنین ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه روز جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال برگزار خواهد شد.

اهدای کمک هزینه سفر عمره مفرده و عتبات عالیات و اعطای گواهینامه پایان دوره توسط معاونت قرآن و عترت از مزایای این آزمون خواهد بود.

ثبت‌ نام کنندگان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.


آمار بازدید: 1865 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image