ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس اردیبهشت 94

دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس اردیبهشت 94

از تمامی علاقه مندان به تدریس و مدرسان و معلمان فعال در زمینه تدریس خصوصی در تمامی زمینه ها و رشته ها در اردیبهشت 94 دعوت به همکاری می گردد.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از تدریس کسب درآمد کنید، یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد، درج آگهی تدریس در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) است. در حال حاضر در حدود 9100 مدرس در ایران مدرس ثبت نام کرده و آگهی تدریس خود را درج نموده اند.

ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی خود را به حالت ویژه درآورید. ایران مدرس به صورت روزانه بازدیدی در حدود 15000 دارد و به بهترین وجه متقاضیان تدریس را به سمت آگهی شما میل می دهد.

وب سایت ایران مدرس برای عبارات شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ....) از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل بهینه بوده و با جستجوی این عبارات در گوگل، اولین و یا یکی از اولین وب سایتهایی که نمایش داده می شود، ایران مدرس است.

اگر در زمینه تدریس دروس دانشگاهی هم فعالیت دارید، در این حالت نیز بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس شما، ایران مدرس است.

همانطور که می دانید اردیبهشت و خرداد جزو ماههایی هستند که تقاضا برای تدریس بسیار بالا می باشد. بنابراین، با درج آگهی تدریس خود در ایران مدرس در اردیبهشت 94 می توانید درآمد خوبی از تدریس داشته باشید.

برای درج آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) و در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2143 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image