ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو اخبار جدید استخدام دانشجویان در سال 94

اخبار جدید استخدام دانشجویان در سال 94

استخدام دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 88 دانشکده‌های تربیت دبیر     

نمایندگان مردم در مجلس با استخدام دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1388 دانشکده‌های تربیت دبیر موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز چهارشنبه(2 اردیبهشت)مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه قانون الحاق 2 تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مورد بحث و بررسی قرار داده و با 121 رای موافق، 26 رای مخالف و 16 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر موافقت کردند.

طبق مصوبه مجلس در این طرح استفساریه، دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1388 دانشکده‌های تربیت دبیر مشمول قانون الحاق 2 تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 19 مهر 13901 می‌باشند.



دانشجویان تربیت دبیر ورودی۸۸ با شرایطی استخدام می‌شوند     

با تصویب یک استفساریه در مجلس، زمینه استخدام دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۸۸ دانشکده‌های تربیت دبیر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، مطرح شد و به تصویب رسید.

در این استفساریه که از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصویب و به صحن علنی ارائه شده، آمده است: «آیا دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۸۸ دانشکده‌های تربیت دبیر، مشمول قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت‌ سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۹ مهر ۱۳۹۱ هستند؟»

پاسخ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که به تصویب صحن علنی رسید به این شرح است: «بله، دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۸۸ دانشکده تربیت دبیر مشمول قانون مورد اشاره هستند».

این طرح استفساریه پس از نظرات نمایندگان موافق و مخالف و گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات، با ۱۲۱ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

ماده واحده قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۱۳۹۱/۷/۱۹ اظهار می‌دارد: «وزارت آموزش و پرورش موظف است در اجرای تبصره ۲ ماده ۵۱ قانون برنامه پنجم توسعه و بند (ج) ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر ۱۳۸۶، از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون، حداکثر ظرف دو سال کلیه مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی خود را که با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند، از طریق برگزاری آزمون و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در مواد ۲ و ۳ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۵ مهر ۱۳۸۸ و اصلاحات بعدی آن، مدرک و رشته تحصیلی، جنسیت، نیاز منطقه‌ای و سنوات همکاری با آموزش و پرورش در اولویت استخدام قرار دهد. در مورد مربیان پیش‌دبستانی مطابق روال قبل اعم از سیاستگذاری، نظارت، صدور مجوز و تدوین محتوا عمل شود».

به این ترتیب و با تصویب استفساریه امروز، دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۸۸ دانشکده‌‌های تربیت دبیر مشمول این ماده واحده قانونی می‌شوند.


آمار بازدید: 2471 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image