ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس (جذب مدرس) خرداد 94

دعوت به همکاری تدریس (جذب مدرس) خرداد 94

از علاقه مندان به تدریس، تدریس خصوصی، مدرسان، دانشجویان و معلمان در خرداد 94 دعوت به همکاری می گردد.

در صورتیکه علاقه دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا در زمینه تدریس سابقه کار دارید، برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) عضو شده و آگهی تدریس خود را به صورت رایگان ثبت نمائید.

ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برای دانشجویان و مدرسان رایگان است. وب سایت ایران مدرس رتبه اول وب سایتهای تدریس را در ایران دارد. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نمائید.

ثبت آگهی تدریس در خرداد ماه می توان کاملا موثر باشد. همانطور که می دانید خردادماه ایام امتحانات بوده و با ثبت آگهی تدریس در این ماه به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.

وب سایت ایران مدرس بازدید روزانه بالایی داشته ( در حدود 15000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) و بیش از 9400 مدرس ثبت نامی دارد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا موثر است. البته نکته مهمی که وجود دارد این است که آگهی تدریس خود را باید متقاعد کننده و خوب بنویسید.

با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، متقاضیان تدریس به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. تدریس خصوصی به صورت یک کار پاره وقت برای دانشجویان نیز گزینه بسیار خوبی می تواند باشد.

درصورت تمایل می توانید آگهی خود را به حالت ویژه نیز درآورید. برای ثبت آگهی تدریس ویژه با توجه به جدول تعرفه، مبلغی را پرداخت خواهید کرد. تعداد زیادی از مدرسان آگهی ویژه خود را بارها تمدید کرده اند و این نشان دهنده رضایت آنها از درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

شما نیز به جمع مدرسان ایران مدرس بپیوندید.


آمار بازدید: 3452 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image