ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان - وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.



به گزارش سرویس آموزش و پرورش ایسنا، دکتر علی اصغر فانی با اعلام این خبر گفت: جهت استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی های لازم صورت گرفته و در حال پیگیری هستیم تا ان شاءالله هر چه سریع تر احکام جدید را صادر کنیم و ردیف استخدامی برای دانشجویان این دانشگاه تعریف کنیم.



عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پاسخ به برخی شبهات پیرامون اجرای رتبه بندی معلمان اعلام کرد: اجرای رتبه بندی معلمان که از مهرماه آغاز شده مرحله نخست اجرای این رتبه بندی است.



وی ادامه داد: مرحله نخست اجرای رتبه بندی معلمان از مهر 94 تا سال 95 ادامه خواهد داشت و در این فاصله در برنامه ششم توسعه اجرایی شدن سند تحول بنیادین لحاظ خواهد شد.



دکتر فانی اظهار داشت: مرحله دوم اجرای رتبه بندی معلمان در سال 96 آغاز می شود و اگر احساس کنیم برای هر اقدامی نیاز به لایحه است حتما لایحه را آماده می کنیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کنیم.



به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر آموزش و پرورش در پایان بر مبانی این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای تدوین برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش است.


آمار بازدید: 1146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image