ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی مهر 94 و آبان 94

دعوت به همکاری تدریس خصوصی مهر 94 و آبان 94

از علاقه مندان به تدریس خصوصی در مهر 94 و آبان 94 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد به صورت مستقیم، آگهی تدریس خودتان را همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

این وب سایت تا مهر 94 بیش از 11000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس بین 15000 تا 20000 است. وب سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آن را به حالت ویژه ثبت نمائید.

تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت آگهی تدریس خود را ویژه کرده اند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند. شما نیز برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس ثبت نمائید.

در وب سایت ایران مدرس آگهی و تبلیغ خود را به سه حالت رایگان، نقره ای و ویژه می توانید درج نمائید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس پربازده و موثر است. ایران مدرس به صورت اختصاصی به تدریس خصوصی و آموزش پرداخته است.

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


آمار بازدید: 1257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image