ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس تدریس خصوصی آبان و آذر 94

جذب مدرس تدریس خصوصی آبان و آذر 94

از علاقه مندان به تدریس خصوصی در آبان و آذر 94 دعوت می شود برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس - همین وب سایت) مراجعه نموده و آگهی تدریس خودشان را به صورت رایگان درج نمایند.

به منظور درج آگهی تدریس در آبان 94 و آذر94 در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این سایت تا اذر 94 حدود 11500 مدرس و بازدید روزانه حدود 15000 دارد. ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. با جستجوی عبارتهای شامل تدریس خصوصی در گوگل، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. این امر منجر به جذب شاگرد بیشتر مدرسان خواهد شد.

وب سایت ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس ایران است. با درج آگهی تدریس رایگان در ایران مدرس به راحتی می توانید در هر جای ایران شاگرد جذب کنید.


آمار بازدید: 744 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image