ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس تدریس خصوصی در آذر 94 و دی 94

جذب مدرس تدریس خصوصی در آذر 94 و دی 94

از مدرسین تدریس خصوصی و علاقه مندان به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در آذر94 و دی 94 دعوت به همکاری می گردد.

به منظور فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در آذر 94 و دی 94 در همین وب سایت (ایران مدرس) به صورت کاملا رایگان آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در وب سایت حاضر تا آذر 94 بیش از 11700 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.

با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار خواهد گرفت. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بازدید آن در ایام امتحانات (آذر 94 و دی 94) به حدود 15000 تا 20000 بازدید در روز می رسد.

ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس ایران است. بسیاری از کسانی که همین الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس آگهی دارند، آگهی خود را بارها و بارها تمدید نموده اند. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. ثبت آگهی تدریس به نسبت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها در نهایت درآمد بهتری خواهد داشت. چون شما اگر شاگرد را از طریق آموزشگاهها جذب کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ را به آنها پرداخت نمائید.

همانطور که می دانید، دی ماه و آذر ماه مصادف با ایام امتحانات میان ترم و پایان ترم بوده و درج آگهی تدریس در این دو ماه به احتمال بسیار زیاد برای جذب شاگرد توسط شما مفید و موثر خواهد بود. می توانید از این فرصت استفاده کرده و با درج آگهی تدریس، از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.

برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس در آذر 94 و دی 94 و جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. در صورت تمایل می تواند آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید.


آمار بازدید: 1464 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image