ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس در تهران دی 94

دعوت به همکاری تدریس در تهران دی 94

دعوت به همکاری تدریس در تهران دی 94 در این بخش ارائه شده است.

اگر می خواهید در دی 94 که مصادف با ایام امتحانات بوده و تقاضا برای تدریس نیز زیاد است، شاگرد جذب کنید، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس - همین وب سایت) مراجعه نموده و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان درج نمائید.

سایت ایران مدرس تا دی 94 حدود 12000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه دارند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید کرده اند. این خود به معنی موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

شما نیز هر جای تهران که ساکن هستید، به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. سایت ایران مدرس روزانه به صورت متوسط بین 15000 تا 20000 بازدید دارد. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.

اگر تا به حال با آموزشگاهها کار کرده اید این روش را هم امتحان کنید. اگر خودتان آگهی تدریس ثبت کنید، حتی اگر بخواهید آگهی ویژه ثبت نمائید، در ابتدای کار هزینه مناسبی را پرداخت می کنید، ولی در عوض در ادامه کار کل مبلغی را که می گیرید برای خودتان بر می دارید و درصدی به آموزشگاهها پرداخت نخواهید کرد. ضمنا قیمت جلسات تدریس را هم خودتان تعیین می کنید.

برای ثبت تبلیغ تدریس در ایران مدرس در دی 94 بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کرده و بعد از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.


آمار بازدید: 1226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image