ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس تدریس خصوصی دی و بهمن 94

جذب مدرس تدریس خصوصی دی و بهمن 94

از تمامی دانشجویان، معلمان و دبیران و تمامی علاقه مندان به تدریس خصوصی و آموزش در منزل در دی 94 و بهمن 94 دعوت به همکاری می گردد.

اگر می خواهید در دی 94 و بهمن 94 شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا در صورت تمایل به صورت ویژه در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید.

اگر انتظار داشتید که در این بخش آگهی استخدام مدرس در آموزشگاه خاصی را ببینید، مقاله زیر را بخوانید تا در رابطه با بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

 







ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا دی 94 بیش از 12100 مدرس خصوصی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.

ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ...) در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه اول یا یکی از چند جایگاه اول قرار دارد.

برای مطالعه در زمینه ویژگیهای برتر سایت ایران مدرس که درج آگهی تدریس در آن را توجیه می کند بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


 



چرا در ایران مدرس تبلیغات و آگهی تدریس ثبت کنم؟



چرا سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی است؟





اگر می خواهید در دی 94 و بهمن 94 و یا هر زمان دیگری آگهی تدریس موفقی ثبت کنید و با استفاده از آن شاگرد جذب نمائید، باید آگهی تدریس خودتان را خوب و بلکه عالی ثبت کنید. در قدم اول یک عنوان مناسب و ترغیب کننده انتخاب نمائید. در عنوان آگهی ویژگی متمایز و برتر خودتان را بیاورید (مثلا "دبیر رسمی" - "رتبه 150 کنکور" و ....). عنوان آگهی خیلی مهم است و باعث می شود متقاضیان تدریس خصوصی از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی آگهی شما کلیک کند.

در مرحله بعد باید متن آگهی شما قانع کننده باشد و ... برای مطالعه در زمینه چگونگی درج آگهی تدریس مفید و پربازده بر روی لینکهای زیر کلیک کرده و آنها را مطالعه نمائید.





راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد



راهکارهایی برای جذب شاگرد بیشتر



سه راهکار برای درج آگهی تدریس موثر


آمار بازدید: 1175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image