ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو استخدام دانشجویی و کار پاره وقت دانشجو تیر 95 و مرداد 95

استخدام دانشجویی و کار پاره وقت دانشجو تیر 95 و مرداد 95

اگر در جستجوی اگهی های استخدامی مرتبط با "استخدام دانشجویی و کار پاره وقت دانشجو تیر 95 و مرداد 95" هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.


یکی از بهترین کارهایی که در دوران دانشجویی می توانید به ان بپردازید تدریس خصوصی است. کار تدریس خصوصی سابقه کار قبلی ای نمی خواهد. وقت زیادی از شما نمی گیرد و در مقایسه با بسیاری از کارهای پاره وقت و نیمه وقت دیگر درامد بهتری دارد. تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی دارد. به این معنی که کلاسهای تدریس خصوصی را در هر زمانی که بخواهید می توانید برگزار نمائید. مثلا اگر کلاسهای خودتان صبح برگزار می گردد، کلاسهای تدریس خصوصی را می توانید بعد از ظهر برگزار نمائید. در فصل تابستان که خودتان کلاس ندارید وضعیت بهتر هم می باشد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارهایی که وجود دارد ثبت آگهی تدریس رایگان در همین سایت (ایران مدرس) است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس در تیر و مرداد 95 و تابستان 95 متقاضیان تدریس آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت. برای درج آگهی رایگان تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت صضویت در سایت کلیک کنید.

سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از 13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است.

آمار بازدید: 2503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image