ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95

دعوت به همکاری تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95

دعوت به همکاری تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95 - استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95 - اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید ...

اگر در جستجوی اگهی های مرتبط با استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95 هستید ...

اگر تمامی روزنامه ها، اینترنت و ... را در جستجوی آگهی های استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95 بررسی کرده اید و با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس گرفته اید و انواع راهکارها را امتحان نموده اید تا شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید ولی هنوز موفق نشده اید ...

اگر به کار تدریس و تدریس خصوصی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت کرده و پول خوبی در بیارید ...

در هر صورت، پیشنهاد خوبی برای شما داریم ...

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به جای جستجوی انواع آگهی های استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی مرداد و شهریور 95 و تماس با آموزشگاهها و .... ، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس - همین سایت) مراجعه نموده و پس از عضویت در سایت مزبور آگهی رایگان تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس تا مرداد 95 بیش از 14000 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و احتمال جذب شاگرد خودتان را بیشتر کنید. در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، تست کنکور، سوال امتحانی و .... ثبت شده است و آگهی تدریس شما در کنار این مطالب هم نمایش داده خواهد شد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.



www.IranModares.com



استخدام دانشجو و کار دانشجویی مرداد و شهریور 95 - از دانشجویان و تمامی علاقه مندان به تدریس و تدریس خصوصی در مرداد و شهریور 95 دعوت می گردد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل ، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس - همین سایت) مراجعه نموده و پس از عضویت در سایت آگهی تدریس خودشان را به صورت کاملا رایگان درج نمایند. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. در ادامه فرم ثبت نام را تکمیل نموده و وارد کنترل پنل شوید. سپس آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. برای آگهی تدریس خودتان عنوان مناسب و توضیحات کافی ثبت نمائید. برای حصول بازدهی بیشتر برای آگهی تدریس خودتان عکس مناسبی قرار داده و کلمات کلیدی را هم انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.




چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنیم؟




چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر









سایت ایران مدرس تا مرداد 95 بیش از 14000 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. تدریس خصوصی به عنوان یک کار و شغل دانشجویی و یک کار پاره وقت درآمد خوبی دارد و انعطاف زمانی بالایی هم دارد.

www.IranModares.com


آمار بازدید: 1442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image