ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام کار پاره وقت-نیمه وقت تدریس خصوصی: کار پاره وقت دانشجویی تهران و کل کشور

تدریس خصوصی: کار پاره وقت دانشجویی تهران و کل کشور

تدریس خصوصی به عنوان کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی در تهران، کرج، اصفهان، تبریز و کل کشور یک گزینه بسیار خوب و مناسب است. اگر در ترم پیش رو قصد دارید در کنار تحصیل خودتان یک کار پاره وقت دانشجویی داشته باشید، کار تدریس گزینه خوبی است و درامد مناسبی دارد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید در همین وب سایت (ایران مدرس) عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. با ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس، متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده نموده و با شما تماس خواهند گرفت.

تدریس خصوصی به عنوان کار پاره وقت دانشجویی مزایای زیر را دارد:

1- انعطاف زمانی خوبی دارد. زمان کلاسهای خصوصی را می توانید با شاگردانتان هماهنگ کنید به نحوی که به کلاسها و درس خودتان هم لطمه ای وارد نشود.

2- درآمد خوبی دارد. به نسبت کار در شرکتهای خصوصی و ... پول بیشتری از کار تدریس می توانید بدست بیاورید.

3- اگر درسهایی را تدریس کنید که مرتبط با رشته خودتان باشد، در تقویت بنیه علمی خودتان هم می تواند موثر باشد.

برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا مهر95 بیش از 14500 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی ، فیزیک، تدریس زبان، شیمی، زیست، عربی و ....) سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج قرار دارد. بازدید سایت ایران مدرس در یاام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

www.IranModares.com

عبارتهای کلیدی: کار پاره وقت در تهران، استخدام دانشجو در تهران، کار پاره وقت در منزل، کار پاره وقت در کرج، کار پاره وقت دانشجویی در کرج، کار دانشجویی تهران، کار پاره وقت در اصفهان، استخدام دانشجو پاره وقت تهران


آمار بازدید: 1134 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image