ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری مدرسین تدریس دانشگاه علمی کاربردی، پیام نور و آزاد

دعوت به همکاری مدرسین تدریس دانشگاه علمی کاربردی، پیام نور و آزاد

از مدرسین تدریس دانشگاه علمی کاربردی، پیام نور و آزاد دعوت به همکاری می گردد.


اگر در یکی از دانشگاههای علمی کاربردی، پیام نور و آزاد مشغول به تدریس هستید و می خواهید با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی درآمد خودتان را افزایش دهید، یک پیشنهاد خوب برای شما داریم.

برای فعالیت در زمینه تدریس دروس دانشگاه و دروس تدریسی در دانشگاههای علمی کاربردی، پیام نور و آزاد در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا مهر95 بیش از 14500 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده و متقاضیان تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و دبیرستان قرار گرفته و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

عبارتهای کلیدی: درخواست تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور، جذب مدرس دانشگاه پیام نور، مبلغ حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی، جذب مدرس دانشگاه آزاد، شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور، جذب استاد حق التدریس دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image