ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی بهمن و اسفند 95 و سال 96

دعوت به همکاری تدریس خصوصی بهمن و اسفند 95 و سال 96

از علاقه مندان به تدریس خصوصی در بهمن و اسفند 95 و سال 96 (فروردین و اردیبهشت 96 و سایر ایام سال 96) دعوت به همکاری می گردد.


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در بهمن و اسفند95 و سال 96 (فروردین96 و اردیبهشت96 و سایر ایام سال 96) یک راهکار بسیار خوب به شما پیشنهاد می گردد. به جای جستجوی آگهی های استخدام مدرس تدریس خصوصی در روزنامه و جستجوی عبارتهای همچون استخدام تدریس خصوصی و استخدام مدرس و معلم و دبیر و .... در اینترنت و تماس های مکرر با آموزشگاهها، فرم عضویت در سایت را که در بالای همین صفحه نشان داده شده است در همین سایت (ایران مدرس) تکمیل نموده و پس از عضویت در سایت، آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید تا متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس بگیرند. به این ترتیب به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود و به صورت مستقل شاگرد جذب خواهید کرد. در ایران مدرس (همین سایت) تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند و تا اریبهشت و خرداد 95 تعداد مدرسین تدریس خصوصی به بیش از 17000 مدرس هم خواهد رسید.

ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در بهمن و اسفند 95 و سال 96 (فروردین و اردیبهشت 96 و سایر ایام سال 96) فرصت درج آگهی رایگان تدریس در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) را از دست ندهید. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس و آموزش در تهران و کل ایران آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

عبارتهای کلیدی: استخدام مدرس بهمن 95، استخدام معلم اسفند 95، استخدام دبیر سال 96، استخدام تدریس خصوصی فروردین 96، استخدامی جدید مدرس اردیبهشت 96، آگهی استخدام تدریس خصوصی، استخدام مدرس 96

آمار بازدید: 1492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image