ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو کار و شغل پاره وقت دانشجویی پردرآمد در سال 96

کار و شغل پاره وقت دانشجویی پردرآمد در سال 96

چند شغل و کار پاره وقت دانشجویی پردرآمد در سال 96 در این بخش معرفی می گردد. اگر در سال 96 می خواهید در حین تحصیل شغل و کار دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت داشته باشید و درامد خوبی کسب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

1- تدریس خصوصی: اگر به کار تدریس علاقه دارید، می توانید در سال 96 به عنوان کار پاره وقت دانشجویی به تدریس خصوصی بپردازید. کار تدریس انعطاف زمانی بالایی دارد. می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را در زمانهایی که خودتان کلاس ندارید برگزار نمائید. در ضمن به نسبت بسیاری از کارهای پاره وقت و نیمه وقت دیگر، کار تدریس خصوصی درامد بالاتری دارد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، تدریس خصوصی زبان، دروس کنکوری و دانشگاهی و .... آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

برای درج اگهی تدریس در ایران مدرس و کسب درآمد از تدریس خصوصی در سال 96، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام اگهی تدریس خودتان را درج کنید. آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت سایت نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت.

2- ترجمه: اگر در زمینه ترجمه متون انگلیسی به فارسی و یا فارسی به انگلیسی مهارت دارید، می توانید از از ترجمه زبان انگلیسی هم در سال 96 درآمد کسب نمائید. برای فعالیت در زمینه ترجمه می توانید با موسسات فعال در این زمینه تماس بگیرید و یا در سایتهایی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) آگهی خودتان را به صورت رایگان درج نموده و سفارش ترجمه بگیرید.

3- کار نیمه وقت و پاره وقت در شرکتهای دولتی و خصوصی: اگر می خواهید در سال 96 درآمدی برای خودتان داشته باشید، علاوه بر موارد قبل، می توانید در اینترنت یا روزنامه بخش استخدام دانشجویی و کار دانشجویی و یا کار پاره وقت را جستجو نموده و با شرکتهایی که متقاضی استخدام دانشجویی هستند تماس بگیرید. البته ممکن است شرکتها مزبور بازه زمانی معلوم و مشخصی را برای کار پاره وقت مد نظر داشته باشند که با ساعت کلاسهای شما همپوشانی داشته باشد. کار تدریس از این لحاظ انعطاف بیشتری دارد.

4- مشاوره انجام پروژه و پایان نامه: یکی از کارهای دیگری که در سال 96 به عنوان کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی می توانید به آن بپردازید، مشاوره انجام پروژه و پایان نامه است. برای فعالیت در زمینه مشاوره انجام پروژه و پایان نامه به دوشکل می توایند عمل کنید. راهکار اول ثبت آگهی در سایتهای آگهی رایگان مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) یا همین سایت (ایران مدرس) است و راهکار دوم هم تماس با موسسات فعال در زمینه مشاوره انجام پایان نامه و پروژه و اعلام آمادگی همکاری با آنها است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1091 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image