ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدام مدرس، تدریس خصوصی، معلم، دانشجو، استاد سال 96

آگهی استخدام مدرس، تدریس خصوصی، معلم، دانشجو، استاد سال 96

استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 - استخدام مدرس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 - اگر در سال 96 (فروردین و اردیبهشت96) در جستجوی اگهی های جدید استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 هستید ...

اگر قصد دارید در سال 96 در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، المانی ، فرانسوی و سایر زبانهای خارجی فعالیت داشته باشید ...

اگر می خواهید در سال 96 کسب و کار خودتان را رونق ببخشید و از تدریس زبان درآمد خوبی کسب نمائید ...

در هر صورت، به جای اینکه کل روزنامه ها و اینترنت را برای مشاهده آگهی های استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 و ... جستجو نمائید، به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس - همین سایت) مراجعه کنید، در سایت عضو شوید و آگهی رایگان تدریس زبان خودتان را ثبت نمائید.

به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی و سایر زبانهای خارجی در سال 96 به صورت مستقیم با شما در ارتباط بوده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

در ایران مدرس (همین سایت) تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند و تا اریبهشت و خرداد 96 تعداد مدرسین تدریس خصوصی به بیش از 17000 مدرس هم خواهد رسید. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس و آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی در تهران و کل ایران آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

برای درج آگهی تدریس زبان انگلیسی و المانی و فرانسه و .... در فروردین و اردیبهشت 96 در سایت ایران مدرس، در بالای صفحه همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج کنید.



 



استخدام و کار دانشجویی اسفند 95 و سال 96 - استخدام و کار دانشجویی اسفند 95 و سال 96 - اگر دانشجو هستید و در جستجوی کار دانشجویی و شغل دانشجویی در سال 96 و فروردین و اردیبهشت 96 هستید ...

اگر می خواهید همزمان با تحصیل خودتان در سال 96 درامد هم کسب کنید ...

در هر صورت، کار تدریس گزینه خوبی است.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان کار دانشجویی در سال 96 آگهی تدریس خودتان را در سایت ایران مدرس که تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نمائید.

با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس و آموزش در تهران و کل ایران آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

www.IranModares.com



استخدام دانشجوی برق و کار دانشجویی مهندسی برق سال 96 - استخدام دانشجوی برق و کار دانشجویی مهندسی برق سال 96 - از دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی برق، کاردانی و کارشناسی برق و ... که در جستجوی استخدام دانشجویی مهندس برق و کار و شغل دانشجویی برق در سال 96 هستند دعوت به همکاری می کردد.

اگر می خواهید در سال 96 درآمد خوبی کسب کنید و در جستجوی کار دانشجویی مرتبط با مهندسی برق هستید تدریس دروس مهندسی برق یک گزینه خوب و مناسب برای شما است. کار تدریس خصوصی و تدریس دروس برق درآمد خوبی دارد و انعطاف زمانی بالایی را هم دارا می باشد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مهندسی برق در سال 96 به عنوان کار و شغل دانشجویی یک راهکار عالی مراجعه به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) www.IranModares.com ، عضویت در سایت مزبور و ثبت آگهی رایگان تدریس دروس برق است.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. همین الان عبارتهایی مانند "تدریس خصوصی برق" - "تدریس خصوصی مهندسی برق" - "تدریس خصوصی الکترونیک" - "تدریس خصوصی کنترل" و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد. بنابراین، با درج تبلیغات تدریس برق در ایران مدرس، متقاضیان تدریس خصوصی دروس مهندسی برق به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت.

برای کسب درآمد از تدریس دروس مهندسی برق در سال 96 به عنوان کار دانشجویی و .... فرصت درج اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.



استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96 - اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96 و آگهی های استخدامی جدید تدریس و تدریس خصوصی در سال 96 هستید ....

اگر در سال 96 قصد دارید کار تدریس را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید ...

اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید با فعالیت در این زمینه در سال 96 هم کار مورد علاقه خودتان را انجام داده باشید و هم درآمد خوبی کسب کنید ...

در هر صورت، به جای جستجوی بیشتر در اینترنت و روزنامه ها برای آگهی های استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما تماس بگیرند.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت، تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر و بیشتر کنید.

با درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس در سال 96 (به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96 و تماس ا آموزشگاهها و ....) به راحتی شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.

ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، مفید و موثر است. بعضی از مدرسین بیش از 15 بار هم آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس است. اگر شما هم آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان ارائه کنید و در کنار آن آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید، به احتمال بسیار زیاد می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید. اینکه آگهی تدریس ثبت نمائید و خودتان شاگرد جذب کنید، به نسبت همکاری با آموزشگاهها و جستجوی آگهی های استخدامی مدرس و ...، مزیتهای فراوانی دارد. از جمله اینکه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و درصدی به اموزشگاهها پرداخت نمی کنید. در ضمن هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید درآمد شما به مرور افزایش می یابد.


 



دعوت به همکاری مدرسین تدریس ریاضی سال 96 تهران و کل کشور - دعوت به همکاری مدرسین تدریس ریاضی سال 96 تهران و کل کشور - از علاقه مندان به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و اموزش ریاضی، ریاضی متوسطه اول و دوم، ریاضیات دانشگاهی، ریاضی کنکور، ریاضی مهندسی، معادلات، دیفرانسیل، گسسته، هندسه و .... در سال 96 در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده و آگهی رایگان تدریس خودتان را ثبت کنید.

درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و اموزش ریاضی، ریاضی متوسطه اول و دوم، ریاضیات دانشگاهی، ریاضی کنکور و .... در سال 96 و کسب درآمد از تدریس ریاضی فرصت درج آگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام اگهی تدریس ریاضی خودتان را درج کنید.



کار و شغل پاره وقت دانشجویی پردرآمد در سال 96 - چند شغل و کار پاره وقت دانشجویی پردرآمد در سال 96 در این بخش معرفی می گردد. اگر در سال 96 می خواهید در حین تحصیل شغل و کار دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت داشته باشید و درامد خوبی کسب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

1- تدریس خصوصی: اگر به کار تدریس علاقه دارید، می توانید در سال 96 به عنوان کار پاره وقت دانشجویی به تدریس خصوصی بپردازید. کار تدریس انعطاف زمانی بالایی دارد. می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را در زمانهایی که خودتان کلاس ندارید برگزار نمائید. در ضمن به نسبت بسیاری از کارهای پاره وقت و نیمه وقت دیگر، کار تدریس خصوصی درامد بالاتری دارد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

برای درج اگهی تدریس در ایران مدرس و کسب درآمد از تدریس خصوصی در سال 96، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام اگهی تدریس خودتان را درج کنید. آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت سایت نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت.

2- ترجمه: اگر در زمینه ترجمه متون انگلیسی به فارسی و یا فارسی به انگلیسی مهارت دارید، می توانید از از ترجمه زبان انگلیسی هم در سال 96 درآمد کسب نمائید. برای فعالیت در زمینه ترجمه می توانید با موسسات فعال در این زمینه تماس بگیرید و یا در سایتهایی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) آگهی خودتان را به صورت رایگان درج نموده و سفارش ترجمه بگیرید.

3- کار نیمه وقت و پاره وقت در شرکتهای دولتی و خصوصی: اگر می خواهید در سال 96 درآمدی برای خودتان داشته باشید، علاوه بر موارد قبل، می توانید در اینترنت یا روزنامه بخش استخدام دانشجویی و کار دانشجویی و یا کار پاره وقت را جستجو نموده و با شرکتهایی که متقاضی استخدام دانشجویی هستند تماس بگیرید. البته ممکن است شرکتها مزبور بازه زمانی معلوم و مشخصی را برای کار پاره وقت مد نظر داشته باشند که با ساعت کلاسهای شما همپوشانی داشته باشد. کار تدریس از این لحاظ انعطاف بیشتری دارد.

4- مشاوره انجام پروژه و پایان نامه: یکی از کارهای دیگری که در سال 96 به عنوان کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی می توانید به آن بپردازید، مشاوره انجام پروژه و پایان نامه است. برای فعالیت در زمینه مشاوره انجام پروژه و پایان نامه به دوشکل می توایند عمل کنید. راهکار اول ثبت آگهی در سایتهای آگهی رایگان مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) یا همین سایت (ایران مدرس) است و راهکار دوم هم تماس با موسسات فعال در زمینه مشاوره انجام پایان نامه و پروژه و اعلام آمادگی همکاری با آنها است.



عبارتهای کلیدی: جذب مدرس آذر 96-استخدام مدرس شیمی اردیبهشت 96-استخدام دانشجو در ایلام-استخدام هیات علمی-دعوت به همکاری96-استخدام مدرس مرداد 96-آگهی تدریس خصوصی-جذب مدرس 96-استخدام مدرس عربی 96-استخدام مدرس-تدریس-استخدام رشت 96-دعوت به همکاری 96-استخدام مدرس زبان-تافل-استخدام مدرس تیر 96-استخدام مدرس ریاضی-دبیران-استخدام جهت تدریس در زنجان-استخدام مدرس فیزیک مهر 96-استخدام دانشجوی مهندسی مکانیک

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 486 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image