ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام جدید معلم تدریس خصوصی آذر و دی 97

استخدام جدید معلم تدریس خصوصی آذر و دی 97

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام جدید معلم تدریس خصوصی آذر و دی 97 هستید .... اگر در آذر 97 و یا دی 97 که مصادف با ایام امتحانات است قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان انگلیسی، عربی، ادبیات و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید و درامد کسب کنید .... در هر صورت در این بخش توضیحات خوبی در این زمینه ارائه می شود.

هدف از استخدام به عنوان مدرس و معلم خصوصی در آذر و دی 97 و یا هر زمان دیگری چیست؟ آیا هدف نهایی جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی نیست؟ آیا به جز جستجوی آگهی های استخدامی در آذر و دی 97 و یا هر زمان دیگری، راهکار بهتری هم برای جذب شاگرد وجود دارد؟ مسلما جواب مثبت است.

پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی بهترین گزینه به عنوان کار و شغل پاره وقت را هم بخوانید.

اگر می خواهید در دی و آذر 97 در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت داشته باشید جستجوی آگهی های استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی را کنار بگذارید. راهکار بهتری که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران که تا دی 97 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نام کنید و عضو شوید. بعد از عضویت در ایران مدرس می توانید وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. درج آگهی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود.

مطالعه مقاله
تدریس خصوصی بازارکار و درآمد خوبی دارد؟ هم مفید است.

ثبت اگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس به نسبت جستجوی آگهی های استخدام معلم خصوصی مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه هر جلسه لازم نیست 30 یا 40 درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت کنید و نکته دیگر اینکه قیمت کلاس ها را خودتان تعیین خواهید کرد. در این روش واسطه ای در کار نیست و می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را هم بخوانید.

مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود:
چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


آمار بازدید: 624 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image