ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس و استخدام تدریس خصوصی آذر و دی 98

جذب مدرس و استخدام تدریس خصوصی آذر و دی 98

از علاقه مندان به تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و سایر دروس در آذر و دی 98 دعوت به همکاری می گردد. اگر در جستجوی آگهی های استخدام مدرس و معلم خصوصی در آذر و دی 98 هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: 10 راهکار عالی و منحصر به فرد برای کسب درآمد بسیار بالا از تدریس خصوصی در سال 98 و 99



برای اینکه بتوانید در آذر و دی 98 در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و .... شاگرد جذب کنید و فعالیت داشته باشید راهکارهای مختلفی وجود دارد. اولین راهکاری که ممکن است به ذهن شما رسیده باشد این است که آگهی های استخدام مدرس و معلم خصوصی را ببینید و با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید تا استخدام شوید. این حالت برای شروع کار بد نیست ولی در هر صورت معایبی دارد. اول اینکه وقتی آگهی استخدام تدریس خصوصی توسط آموزشگاهی در روزنامه و اینترنت ثبت می شود دهها مدرس تماس می گیرند و از بین این همه استاد و معلم کمی بعید است نوبت شما برسد و شاگردی به شما معرفی شود. در ضمن، قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر گرفته می شود معمولا توسط خود موسسه مشخص می شود و قیمت بالایی هم نیست. از طرف دیگر حدودا 30 درصد همان مبلغ هم باید به موسسه پرداخت شود و در نهایت مبلغ خیلی زیادی برای شما باقی نمی ماند. بنابراین جذب شاگرد به صورت واسطه ای و استخدام به عنوان مدرس در موسسات برای شروع کار بد نیست اما درآمد زیادی ندارد. بهتر است خودتان در آذر و دی 98 که مصادف با ایام امتحانات هم می باشد به صورت مستقیم و بدون واسطه برای جذب شاگرد اقدام نمائید. در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا مشخصات شما نمایش داده شود و متقاضیان کلاس خصوصی به صورت مستقیم با خود شما تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقالات زیر را بخوانید.

10 کار و شغل دانشجویی با درآمد عالی و بی نظیر در سال 98 و 99

استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران

مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد

آگهی جدید استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی ریاضی سال 98


جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه مسلما به نسبت حالتی که از طریق آگهی های استخدامی شاگرد جذب کنید بازدهی و درآمد بالاتری دارد. قیمت کلاس ها را خودتان مشخص می کنید و کل مبلغ دریافتی را برای خودتان برخواهید داشت و درصدی را به آموزشگاه پرداخت نمی کنید. اگر کیفیت کلاس های خودتان را بالا ببرید می توانید هر ترم به نسبت ترم های قبل شاگردهای بیشتری داشته باشید و درآمد شما از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. در آذر و دی 98 به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام معلم و مدرس خصوصی روی جذب شاگرد به صورت مستقیم متمرکز شوید و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید.

عبارت های کلیدی: دعوت به همکاری تدریس خصوصی زمستان و پاییز 98، استخدامی جدید استاد و معلم خصوصی آذر سال 98، جذب مدرس و معلم خصوصی در تهران دی 98، آگهی استخدام جدید مدرس و استاد خصوصی در تهران و کرج و کل کشور


آمار بازدید: 960 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image